Gå til innhold

Absolutt NEDTUR i går........(ang pica) Desperat nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sååååå lyst på fantana tomatjuice som de selger i sverige i flere uker nå. (den på pappkartonger) Så i går tok jeg bilen og kjørte ens ærend 10 mil for å kjøpe den(blir aldri å innrømme det om noen spør). pakka ungen i bilen og kjørte med vann i munnen over grensen. hadde tilogmed kopp med slik at jeg kunne drikke med en gang.

og gjett hva........ de var selfølgelig fri, på begge butikkene. skal ikke være mulig. det var hakket før jeg gråt altså. så jeg kjørte hjem uten tomatjuicen min. holder på å gå på veggene, må ha tomatjuice. men kunne jo ikke kjøre til neste butikk, det var ennå 10 mil til dit. kan jo ikke kjøre 40 mil på en dag (tur-retur) for å kjøpe tomatjuice akkurat.

det stinker. dette er værre enn det var å slutte å røyke. har seriøst abstinenser nå.

men jeg skal nå kjøre de 40 milene, må bare ta det en helg med overnatting, og da skal jeg bunkre opp flere kartonger og ta med hjem. kan ikke tenke meg at det er begrensninger på tomatjuice over grensen. (jeg får ringe og bestille på forhånd hehe)

nei de burde selge denne i norge. helt klart den beste.

ok folkens, noen flere som er desperate etter noe her for tiden? la meg slippe å føle meg alene her. kjenner meg igrunn litt gal nå ja:-((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har profil på facebook kan du jo nevne dette i statusfeltet, er sikkert noen du kjenner som skal til Sverige med det første.

På tirsdag får jeg en kommode fraktet nordover fra Trondheim, takket være facebook....

Skrevet

det var jo ikke så dumt. får svelge noen kameler og be om hjelp fra noen som skal den veien ja.

så får heller stoltheten min tåle at tomatjuicen min blir litt offentliggjort:-))

takk for tipset.

Skrevet

vel, litt flaut dette men.....

MYGGSERVIETTER, mmmmmmmmmmmm så god lukt!!!!!!!!!!!!!!! holder ikke med spray eller annet tull, må ha servietter

og lovehearts da:)

Skrevet

Hvis det hjelper, begynte jeg å grine i køen på McDonalds i Danmark idag - var der kun for å kjøpe chili cheese tops (små topper med cheddarost) - da det plutselig gikk opp for meg at kanskje osten ikke var lagd av pasteurisert melk.

Tok det harde valget å avstå, har hatt en hard knekk idag tidligere på BUKO trekantoster som jeg tydeligvis også må holde meg unna fra nå.

Jeg fyser virkelig på myke oster!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...