EinFrosk Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Når ble det bestillt utralyd og når fikk dere innkalling til?
catva Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei du! Legen min sendte henvisning når jeg var i uke 14, og fikk time i slutten av uke 17.Jeg ringte til KK en uke etter jeg hadde vært hos legen for å høre når jeg hadde fått time. Gled deg til ultralyd, kjempekos.
EinFrosk Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Hm, snart to uker siden jeg var oss legen og ble henvist men har ikke hørt noe. Vet de skal være helt sprengt kapasitetmessig på KK nå (pluss ferietid), og er redd for at det blir veldig sen UL på meg. Er det lenge siden du var?
mini nr to på vei Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 hei! Jeg var på kontroll i uke 7-8 og da sendte legen henvisning til UL på KK. Har ikke hørt noe ennå..og nå er jeg i uke 13....
*Januarbaby*09 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Hei:) Tok noen uker før eg fikk svar i posten. Tror ikke du skal bekymre deg for å ikke få komme til=) Jeg har time om under 3 uker, og ringte opp på fredag for å endre tidspunkt, og det var ikke noe problem. Kunne og få dagen før eller etter om det passet bedre. Gleder meg til UL=D Er så spennende. 2.gang her!!
vinter gull Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Hei. Jeg var hos legen i uke 10.Og fikk brev om ul time et par uker senere. Jeg skal på ul 18 aug og gleder meg masse:)
skumgummimamma Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Jeg var hos legen i uke 12, og da ble det henvist til ultralyd. Jeg er nå i slutten av 15. uke, men har ikke mottatt noen innkalling i posten enda. Jeg ble litt bekymret, så jeg ringte til KK idag. Da sa at de hadde fått henvisningen, og satt meg opp på time, men at de ikke hadde sendt ut innkalling til meg i posten enda. Så hvis du er litt lei av å vente, kan du sikkert bare ringe opp på KK og høre. Lykke til:) Hilsen meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå