<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 så på en eller annen kanal, der hadde den vordene mor kjøpt noe som gjorde at bleiene holdt seg varme...ville ikke at den lille skulle bli kald på stumpen..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 hehe.. ja for bleiene blir jo ekstremt kalde hvis ikke=p mye rart rundt omkring ja;D
Makko med to små gutter Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hun brukte ikke tøybleier da og skulle ha de til å tørke bleier?
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 nope.. var ikke et skap egentlig.. mere en pumpe som varmet ca 20 bleier i gangen, som satt fast i en "pose" under pumpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå