Mille** Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Vi har vært tidlig oppe og sett på at storesnuppa har spilt fotballkamper. Høydepunktet var når hun skåret mål, gud så stolt man blir! ) Nå har begge jentene gått en tur på lekeplassen sammen med to venninner, har ingen videre planer i kveld, må vel komme oss tidlig i seng for i morgen er første kampen enda tidligere enn i dag. )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg dro på jobb til 0800, jobbet til 14.30..... Så dro vi hele familien på butikken, handlet for neste uke.. Lekt litt ute i hagen, mens det var ok vær. Hatt besøk i ca 30.. Også sløvet på sofaen.. Skal på jobb til samme tid i mårra.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Vært og kikket på nytt bad. Ordnet ting og handlet noe med mannen min. Eldstegutten vår er på ferie sammen med farmor. Så vi har kost oss sammen med jenta vår. Herlig å ha full tid til bare en av og til, men føøler hun savner storebroren sin.. Så har vi sett litt film, sløvet på sofaen. Jeg sovnet.. Og så kom foreldrene mine med reker her, og da ble mannen min glad:) Nå skal vi lage oss kosekveldsmat..
lillebror er " forsinket" Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Vi var og svomte paa morgenen. saa gikk vi lang tur. eller saa har vi kjopt kofferter til vi skal flytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå