Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sliten langt nede i korsryggen, og litt videre til halebeinet. Men ikke skikkelig vondt i halebeinet allikevel.

Er det flere som kjenner noe av det samme?

Vet dere om det kan være normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig!! En som har det same som meg. Det er jo ingen som skjønner meg når jeg forklarer det. "Vondt i korsryggen, også stråler det nedover mot halebenet." Kjenner det også når jeg sitter, føles helt gåent. Da er vi hvertfall 2 her:)

Hvor langt er du på vei? Er 10+2.

Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

nå er vi tre med samme smarter i korsryggen...!:)

har vært det i over en uke nå, er 5uker påvei.

det er på en måte ømt og ubehagelig...det finnes ingen riktig stilling for at det skal bli bra på en måte:p

er det det samme eller?:)

Skrevet

sånn har jeg det og. Syns det er værst når jeg skal legge nei om kvelden. Ømt og nesten litt numment der hvor halebeinet er.

Skrevet

Samme her hvertfall.

Har prøvd å stå framoverlent,bakoverlent, til sidene. Umulig. ingenting funka. så tenkte jeg hvis jeg sitter, men det var ikke godt det heller. tilogmed når jeg ligger, kjens det ømt og ubehagelig ut. så jeg får heller leve med det.

Nevnte det for fysioterapauten min(som selv er gravid) og hu skyldte bare på at det var mye hormoner ute og gikk. Syns det var et litt tynt svar, iforhold til det jeg hadde forventet. Menmen:/

Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

jeg går sykepleien. og et logisk svar jeg kan se for meg, er at livmora vokser eller lytter på seg, slik at den presser på ryggmargen, der de største nervetrådene ligger.

skal ikke si at det er slik, men det er noe som virker logisk for meg..har ikke lest i noen bok om det heller, men skal gjøre det om jeg får tid;)

Skrevet

Så godt å høre at vi er flere.

da er det jo sikkert normalt.

jeg blir liksom litt lett engstelig.

jeg er 4+5 (tror jeg) på vei.

det begynte bare for noen dager siden.

nå har jeg alltid vært en ryggperson, som blir fort sliten i ryggen. vet ikke om dette kan ha en sammenheng.

I går gikk vi en tur, veldig rolig, for jeg blir jo usedvanlig fort sliten også!! (flere som kjenner det?) jeg pleier å trene jevnlig vanligvis, men når jeg kom hjem var jeg skikkelig sliten i ryggen igjen..

Takk for svar:)

Skrevet

Jeg sliter med akkurat det samme. Helt gåen utpå kvelden. Er idag 10+0. Men når jeg tenker etter er jeg nok blitt litt bedre siste uka...;-)

Skrevet

Så bra at det ikke bare er meg, har hatt vondt i korsryggen i en uke nå. Det kommer å går litt, har vært litt bekymret...er 6+3 uker på vei.

Skrevet

Du spurte lengre oppe her om å bli fort sliten. Blir det jeg også. Litt feber lignende. ikke varmen liksom, men utmattelsen når jeg skal prøve å gjøre noe. null energi. Er slitsomt:O

Men i magen kjenner jeg ingenting desverre. er 10+4. det skremmer meg litt egentlig :( føler meg ikke gravid i det heletatt, bortsett fra kvalmen om morgenen.

Skrevet

Jeg har lest at det å føle seg sliten gir seg ca rundt uke 12.. hohoo.. jeg lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig da :) trøtt hele tiden på jobben liksom.. jaja.. vi får se :)

:men kvalme er jo et godt tegn da. selvom det er ubehagelig. ög så er det vel kanskje ikke alle som kjenner noe i magen..

Skrevet

Hehe. du er så flink ja.. Alle rundt oss veit det. :) Vi tenkte at, hvis det går galt så kommer vi til å si det til alle likevel. Men må ærlig innrømme at jeg angrer litt nå på at alle vet det;) Hadde vært morsomt å kunne klart og holdt det hemmelig til rundt uke 12 :-)

Ja, når ikke jeg er kvalm så blir jeg engstelig, men når den kommer så ønsker jeg den langt vekk :-)

Nei, er vel sikkert ikke alle som kjenner noe. Har kjent en hel masse før når det strakk seg der nede i magen.

Skal på UL om 9 dager, for å sjekke nakkefolden så da ser vi om det er liv inni der enda :-) Var det i uke 7+6 hvertfall:)

Skrevet

det er det helt sikkert :)

jeg er bar 4+5 eller noe på vei da.. så derfor vet ikke alle det ennå. bare en venninne. ellers har vi tenkt å fortelle det til foreldre om litt over en uke. for da har jeg vært en tur hos legen. og så får det komme litt etter litt.. vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde tett..

det er jo så gøy at man vil nesten bare si det til alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...