Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg hadde sex med en liten mann på torsdag og seriøst han hadde den største pikken jeg har sett, trodde liksom at små menn hadde små pikker jeg, men der tok jeg feil. Han kan ikke være over 160cm.... Er dette vanlig blant små menn? Eksen på 185cm hadde mindre enn denne lille karen.... Har planer om å gjøre det igjen ja....................
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg har vært med en mann på 185 før, og han hadde seriøst den minste pikken jeg har sett før. Sønnen min på 1 år har større! Seriøst! Så tror ikke høyden betyr noe nei.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Min sambo er 168 høy, og jeg klager IKKE på penisen hans;)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Eksen min er 1,70 og har ikke mye å skryte av når det gjelder andre lengder heller, så tror ikke det stemmer alltid nei...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Har vært sammen med en på ca 160 som hadde knøttliten dings, forholdet varte like kort som snoppen hans var for å si det sånn. Men har også vært med andre lave menn som har vært riktig så godt utstyrt. Dette er nok ganske individuelt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå