venter på januar09 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Fikk sånn stikkende smerte i venstre side at jeg måtte legge meg på sofaen. Tok fram baby watcheren og fant pulsen (ca 140 slag pr min) omtrent der jeg følte det stakk. Plutselig hører jeg dobbeltslag i noen sekunder! Er dette normalt? Ble så bekymret....
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 kan det være at det var din egen puls som svitsjet innom ilag med babyens et øyeblikk?
venter på januar09 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Nei tvilsomt for den gikk i takt med babyens. Snakket akkurat med en venninne. Hun mente at det var noe som het navlestreng-pulsen som man av og til kunne høre i tillegg til babyens. Håper dette stemmer....
... <3 ... Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Alle har forskjellig ubehag i et svangerskap... Tror ikke det er sunt å ha slik babywatcher... Beklager.. Jordmor/lege hører jo på dette på kontroller. Alt er nok i orden. Lyden du hører kunne nok vært avklart om den ble hørt av en med kompetanse for slikt utstyr..
Girlygirl83 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Et eksempel på at doppler faktisk kan gjøre deg MER bekymret. Er faktisk en grunn til at det er utdannede folk som lege eller jordmor som skal lytte på hjertelyden, da de vet hva som er unormalt og ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå