Gjest Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Førstegangs på utstyrsjakt :-) Blir så forvirra over alt som finns... Noen kan bunnen reguleres i 2 stillinger, andre i 3 stillinger.. Noen kan man ta ned den ene siden på, noe ikke... Noen må man skru ned den ene siden på, mens andre kan man enkelt senke uten skruer... Hva trenger man egentlig? Hva er mest praktisk? Alle tips mottas med takk! :-)
Lille_Sebastian :D Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 hvis du har en "to punkts som du kan justere på" så spiller det ikke noe rolle om du må skru det fast, og løsne igjen når den vokser da..
Gjest Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 4 sider og en madrass Jeg trodde det var mye som var et must sist, men hjul for eks eller at den ene siden kan senkes ned er ingen nødvendighet. Sengen vår kan ha bunnen i 2 høyder, har aldri sett et behov for å ha 3
Gjest Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 tror nok du klarer deg fint uansett hvilken sprikelseng du kjøper:) vår har tre høyder ( har bare brukt to ( tror jeg). også har den siden osm kan senkes og heves etter eget ønske. akkurat det har kommet veldig godt med, da vi hadde en baby som trengte en hånd i holde i noen ganger i løpet av natten- da vardet veldig deilig å slippe å reise seg, da senket jeg bare siden og slang hånden over til henne. nå når hun er 21 mnd så har vi den ene siden nede hele tiden, litt sånn tilvenning til stor jente seng:) men som sagt, ikke noe must. bare deilig pluss for en som er grusomt lat når hun er trøtt;)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Vi har den aller enkleste fra Ikea, to høyder og ellers ikke noe spesielt. Den har vært alt vi trenger. Men uroen hadde vi faktisk ikke klart oss uten. Den trengte hun ofte for å komme til ro.
suski22.12.08 Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg har en helt enkel en. Men hvis jeg hadde kjøpt en som man kunne ta av den ene siden på, kunne hun ha brukt sprinkelsenga lenger, fordi hun etterhvert ville gå ut og inn av den selv. Men det er vel ikke noe mål i seg selv å drøye kjøpet med stor seng lengst mulig heller da. Hun ble bare så bitteliten i den stoore senga <3
Nullenusken Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Jeg vil kunne senke den ene veggen og kunne heve bunnen... ellers er jeg ikke ute etter så mye finesser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå