Trulte76 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg har 3 uker igjenn, og har så lyst å ha på senge sett nå, men tenker det kanskje er vel tidlig Har dere gjort det? Tenkte kanskje jeg bare skal vente til han er født og gjøre det når jeg kommer hjem. Sengekanten har jeg hatt på da
Dr Mcstuffins Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Uff...jeg mangler det meste jeg..har egentlig bare vogn og klær. Heldigvis 48 dager igjen.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Nei nå har jeg jammen gjort det ja:o) Har også hatt på korga og vogna.. hehe, får heller lufte det litt før vi tar det i bruk, det er så koselig å se på det!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 oh yes..d er gjordt..ble så kosligt:) å jeg har fått mer roen over meg etter d er gjordt.. jeg blir rastløs av ting jeg ikke har klart..
Trulte76 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 min mor kom med ny dyne og et fint lyseblått sengsett. Har så lyst å ha det på nå. Vasket det opp i går, så det er klart til bruk. Senga den er trehvit, med lyseblå karmer rundt og så en lyseblå sengekant. Så det sengesette er nok veldig fint ilag med. Klør i fingrene til å ha det på hehe.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 ja det hørtes fint ut:o) jeg har hvit seng jeg, og hvit sengekant(er det det det heter??) og blått sengetøy i litt sånn..silkeaktig stoff.. hm.. deilig og med noen søte figurer på..! Så det er klart ja:o) bruker dere pute til? så det var prat om det tidligere.. jeg tror jeg kjøpte ei lita også, men bare til den store senga..har ikke i korga eller i vogna.
Trulte76 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2008 følgte med pute til dyna mamma kjøpte 80*100 dyne. men synes kanskje den blir litt tykk..så trur ikke jeg bruker pute de første mnd, men heller vente til den er noen mnd gammel istedet.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Ja lurte litt på det. Den jeg har er veldig tynn da..men legger nå putetrekket på madrassen jeg da, så har en noe om det gulpes eller lignende;o) Så ser det nå så koselig ut også da..hehe
Gjest Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 lille meg venter nr 3: d hørtes helt likt ut så mi seng til babyen:) god smak hehehe
Lillepusen-78 Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Har ikke gjort det ennå, er 4 uker igjen. Men jeg har veldig lyst, og ble enda mer fristet nå :-) Det er vasket og strøket..... Bare sengekanten som henger til tørk. Tror jeg også må gjøre det klart når den er tørr.... Hehe. Åssen dynestørrelse bruker dere? Jeg har nemlig både 65x80 og 80x100.....
Trulte76 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2008 da har jeg hatt på dynetrekket Hadde på puta også jeg, men kommer sikkert ikke til å bruke den med det første. Den er litt tykk. Men så koslig ut med ei pute der Sikkelig lyseblått hehe..
Trulte76 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2008 ja da har du også utrolig god smak, redorkide hehe
Trulte76 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2008 jeg har 65*80 til vogna og 80*100 til senga
C@milla *EMIL* Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 Det er vel noe sånn jeg også har..den minste og den største:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå