Gå til innhold

Oppblåst-følelse og tisser oftere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er kun 5 dpo, men føler at jeg er veldig oppblåst i magen.. Klarer ikke ha på meg jeans..det blir altfor ubehagelig! Og jeg føler at jeg tisser oftere enn vanlig.. Er dette bare pms, eller kan jeg håpe på en spire mon tro?

Tror sambo og jeg traff eggløsning veldig bra denne gangen! Vi er i 4.pp..

Jeg kjente stikkinger sent på kvelden, og det var veldig ømt å bevege seg.. Samme kveld hadde vi sex før vi la oss til å sove.. Har ferie, så jeg er avslappet og håper at dette kan bidra til at det klaffer denne gangen.. (Har hørt at stress bl.a. på jobben kan føre til at prøvetiden blir lenger).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger innlegget her fordi dere heldige gravide her kanskje kjenner dere igjen... :)

Skrevet

Dytter denne.. :)

Skrevet

Er det ingen som har vært / er opplåste i svangeerskapet her?? Har lagt ut et innlegg om akkurat det, men fikk ikke svar.. Hmm.. Kanskje de rette personan ikke har vært her i det siste? :)

Men har det akkurat som du sier.. Tisser også oftere, og det er mer liksom.. hehe.. Rart.. :) ikm var på torsdag, neg test og ingen tr.. hehe..

Skrevet

Heisann :-)

Det første jeg la merke til var puppene. de ble ømme på en litt anderledes måte enn før menstruasjon og brystvortene ble liksom hardere og veldig ømme, samt at de hvite "prikkene" rundt brystvortene ble tydeligere.

Det andre som kom var det med oppblåstheten, så jo ut som en flodhest på land også hadde jeg utrolig "oppheng" på mat og drikke og var utrolig sulten.

Fløy jo også på do sånn ca 30 ganger om dagen, og jeg er sånn som vanligvis går på do om morgen også om kvelden :-)

Så det kan jo høres ut som du er gravid ja. Lykke til med det

Skrevet

Ikke så mange som har svart her nei, Lykkeliten.. :) Men, takker Smurfen for svaret :)

Jeg håper at oppblåstheten og den litt mer hyppige tissingen kan bety noe.. Men, tør ikke håpe altfor mye..og er forberedt på flere prøveperioder..

Synes også at jeg har fått tregere mage de siste 3 dagene..

Skrevet

Hei Jenter! Jeg er ny her. Fikk vite at jeg var gravid i går. Det var dagen for mens. Og ja, jeg tisser hele tiden!! Føler meg oppblåst og og har utrolig treg mage. Prøver å drikke rikelig med vann, men alt går like tregt i fordøyelsen. Jeg fikk den første misstanken om at jeg var gravid pga magen altså typisk tegn, pluss utrolig trøtt og sliten.

Lykke til med prøveperioden!:)

Skrevet

Takk for svar Kath :)

Nå får jeg forhåpninger.... Huff, ikke bra.. :) Men, gøy... Har ikm om 1 uke og 2 dager....

Skrevet

Samme med meg! Men jeg merket ikke noe før 4-5uker jeg da... Men da var det skikkelig partyblære og magen sto som ett trommeskinn! Så roet den seg, men nå er jeg 11+2 og den kommer tilbake! Hehe. Dette er nok ganske vanlig vil jeg tro! Masse lykke til til dere!

Skrevet

Takk for det SecondTry!

Setter pris på svarene som ruller inn her i dag :)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

pfeew :))

Håper det har klaffet nå!! Holder av plass til deg og resten av gjengen her inne vet du.

Høres jo ut som om du er gravid da :))

Husker du ikke innlegget mitt en uke før IKM? Om at puppene hadde vokst, at det murra i magen og at det kunne kjennes på innsiden av låra... og at jeg tisset ofte og at jeg fikk mistanke fordi det var sånn det føltes når jeg var gravid med tobias :)

Jeg er 7+0 nå, og håper du kommer etter denne gangen :)

Skrevet

Jeg fikk vondt i brystene 1 uke før jeg skulle ha mensen. Blei også veldig oppblåst og springer OFTE på do. Veldig øm i magen også. Kvalmen begynte ett par uker senere.

Ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

Takk for støtten jenter! Jeg har så inderlig lyst til å være gravid nå!! Ser til og med på bodyer med tekst som jeg kan overraske sambo og familie med... Har også begynt å se på babyutstyr... Er jeg klar eller?? :)

Er så redd for å håpe for mye... Tror ikke jeg er så heldig at det klaffer enda... Har på følelsen at det kommer til å ta tid... :( Noen ganger så er jeg kjempegira og tror at det har klaffet nå, men så tar jeg meg i det og "skjerper" meg (eller hva jeg skal si) for å ikke bli for gira.. Da blir skuffelsen enda større..

Skrevet

Oii her strømmer det inn med svar! =) Takk for svar dere! =) Har enda ikke fått mensen.. Sku hatt den på torsdag.. =)

Mine symptomer: Sure oppstøt, masse murringer, det kjennes som om magen "jobber" veldig hardt for tiden.. Det grubler bare.. -fjerter også en del, hehe.. Og areola(eller hva det kalles for) er enorm.. herregud fikk nesten sjokk idag.. Utvidet seg skikkelig..hmm..:) Masse hvite prikker på brystvortene også.. Og masse melk når jeg klemmer på brystene.. (Har hatt litt melk siden jeg sluttet med pillene i des07).. Men ikke så mye som nå..:) Det spruter bare.. =)

Men fikk jo Neg test imårrest men billigstav..:( Er det kroppen som lurer meg... igjeeeen... :(

Skrevet

Har lest et sted om ei som testet negativt flere ganger på billigstavene.. Og så kjøpte hun cb digital fordi hun måtte ha svar før en fest.. Og jaggu viste den gravid :)

Du høres veldig gravid ut ;)

Jeg har bare denne magen min.. Som har vært veldig oppblåst.. Litt bedre idag.. Bortsett fra at den har vært treg i noen dager nå.. Jeg har som regen urolig mage og er på do 2-3 ganger om dagen.. Men, de siste dagene bare om morgenen/formiddagen.. Hmm.. Resten av dagen fjerter jeg bare..

Skrevet

Oppblåst mage og masse tissing var mine graviditetssymptomer :)

Skrevet

Takk for svar SannaSue! Jeg hååååper at det er min tur nå :)

Skrevet

Hei igjen dere! =)

Har enda ikke fått mensen.. Men nu har jeg kjøpt test på apoteket idag, skal teste imårn tidlig..:)) Det er QR test..:) Håper på positiv test! =)

Skrevet

Lykke til!!! :) Gleder meg til å lese resultatet her i morgen :)

Skrevet

Takk for det! =) Jeg tviler sterkt på at den er positiv.. Men det er jo lov å håpe..=) Man må kanskje legge seg, så natta går fortere unna.. hihi..;)

Skrevet

Hvordan gikk det med testingen Lykkeliten???

Skrevet

Fikk neg test i dag å.. Sjekket tappen, men kunne ikke finne sprekken engang.. Den var borte vekk.. Ganske forvirrende.. Nu skal jeg prøve å vente ett par dager før jeg testet på nytt.. Har aldri opplevd å ikke finne åpningen på tappen.. Kanskje ett godt tegn? =) *HÅÅÅPER*

Skrevet

Det trenger ikke å ha noe å si. Jeg kjøpte en digital test og tok den to dager etter at jeg skulle hatt mensen. (Den skulle liksom gi 99 % riktig svar fra dagen du ventet mensen). Den var negativ, og jeg ble veldig lei meg. Dagen etter tok jeg en ny test (vanlig CB) og den var positiv. Holdt på å dette av krakken, for jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid.

Forresten så er jeg også veldig oppblåst og øm/sår i magen. Og tisser oftere enn vanlig...

Lykke til!

Skrevet

Det var betryggende svar! =) Takk tigerlily79! ;) Har bestemt meg for å teste på fredag, har bare 1 test igjen(QR).. Dem var jo ganske dyr på¨apoteket 165.- for 2stk.. Hadde ikke flere billigtester, dem kunne man ha sløst 1 hver dag, hehe.. =)

Takk for lykkeønskninger! =) Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg er øm i nedre del av magen hele tiden. Orker ikke ha på vanlige bukser. Er dette mer enn pms?? Har ikm om 5-6 dager.

I perioder tisser jeg mer enn vanlig. Uten at jeg har drukket mye.

Og da jeg måtte løpe 30 meter litt bussen istad så ble jeg plutselig veldig anpusten og uggen.. Ble liksom skikkelig sliten av å løpe noen få meter.. Og da jeg satte meg ned kjente jeg det murret mer i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...