*Tyttebæret* Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 8 dager over termin idag.. Begynner å bli ganske så frustrert,fikk masa meg til en overtidskontroll til onsdag neste uke,det var det tidligste jeg kunne få.Vanligvis får man ikke det før man er over 14 dager.Syns det virker litt sprøtt at man skal måtte gå å bekymre seg så lenge..babyn ble UL estimert til å bli 4 kg ved termin og jeg er ei lita jente på 1.55.Vet de sier at det ikke har så mye å si hvor høy,lav,tynn,tykk man er..men hvorfor sliter utenlandske små damer som er på min størrelse med å føde da..? Dessuten har jeg (som sikkert mange andre her:) mye smerter i bekken,søvnproblemer og andre intime vondter,og merker en snikende depresjon komme nå. Ble sytesyte det her..men kanskje noen som kjenner seg igjen? Er forresten førstegangs,men det lyser vel lang vei:)
*Tyttebæret* Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2008 ingen over termin her?alle har født utenom meg ja..tenkte jeg det ikke:)
*tornerose* Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg er ikke over termin, kun i uke 30, MEN jeg vet godt hvordan du har det nå. Jeg gikk 8 dager over tiden sist gang og jeg holdt på å bli SPRØ :-(.... irriterte meg over alt og alle, ble irritert når det piptet inn en sms med spørsmålet "kjenner du noe i dag da?"...... Fikk overtids kontroll jeg også, men fødte heldigvis før denne dato og det tror jeg du også kommer å gjøre :-) Har egentlig ikke så mange råd til deg sånt sett, jeg prøvde vel stort sett ALT.... men har troa på sex og jeg har 2 venninner som spiste MYE ananas som fødte rett etterpå, tilfeldig eller ei, det vet jeg ikke :-) Men skader jo ikke å prøve :-) Lykke til uansett!!!! Snart har du gulle ditt i armene dine og da er alt glemt... :-)
tineminsin Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Du er ikke alene nei. er 10 dager over termin i dag. litt lei:( skal på sjekk i morgen,så blir spennende. lille gullet ligger med hodet langt ned i bekkenet nå og jeg er moden,så kan gjerne skje noe snart! dårlig med søvn her og ja,så dagene går jo så ekstra sakte:/
Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Heisann:) Du kan trøste deg med at du ikke er alene, jeg er 10 dager over i dag. Har vel prøvd alle triksene i boka for å få i gang noe, men ingenting har skjedd ennå Jeg har vært så heldig å ha en frisk og lett kropp hele tiden, så spesielt tungt er det ikke, men... begynner jo å bli litt utålmodig!!!! Begynner i hvertfall å modnes, så det er da enda noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå