Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Skal på fest med den nye kjæresten min i kveld. Der vil det kun være han sine venner, pluss en jeg kjenner fra før. Det er ganske mange som skal, 40 stk. Hvordan oppfører man seg ?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 vis du skal drikke så ikke drikk deg kanon full!!! men ellers å er det å være hygglig, snakke med vennene hans, prøve å bli kjent.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hehe.. Bare ta det rolig:) Man trenger ikke drikke seg helt vekk bare for at det kommer mange mennesker man ikke kjenner. Kanskje ikke et veldig godt førsteinntrykk for de om du drikker deg drita og gjør mange dumme ting. Men skal du drikke litt går det nok seg til utover kvelden.. Da har man en tendens til å bli kjent me mange nye mennesker! Jeg pleier å holde meg atme kjæresten min dersom det er folk jeg ikke kjenner eller kjenner meg helt komfortabel med.
Sånn kan det gå Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 En smiler, prater og ler og er hyggelig mot alle.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Jeg holder en knapp på å være seg selv. :-) Ikke noen vits i å late som man er noe annet enn den man er, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Det varierer VELDIG fra fest til fest, eller kanskje rettere sagt fra vennegjeng til vennegjeng.. Noen nipper til et glass vin og har en dannet konversasjon, andre bælmer heimbrent og hopper i sofaen.. Så bare se det an. Men ikke drikk deg dritings, det er aldri sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå