Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Ser dere for dere at dere kommer til å være sammen med mannen/kjæresten whatever resten av livet? Jeg ser egentlig bare for meg at vi er sammen til ungene er halvstore. Vil egentlig bort nå, men orker ikke være alenemor igjen.
Tarantellamora Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg gjør det. Jeg er gift og kan ikke se for meg fremtiden min uten min mann.. Han betyr veldig mye for meg. Høres ikke ut som et kjærlighetsforhold dere har-.. Men alle forhold går opp og ned. Kan hende dere bare er nede i en bølgedal... Lykke til i hvert fall!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg er helt avhengig av mannen min på alle måter:-) Hadde klart meg uten, det er ikke det. Jeg bare vil ikke, og kan ikke se det for meg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg kan se for meg at vi skal bli gamle sammen..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Neppe resten av livet.. ofte har han en tendens til å true meg med at gjør ikke jeg sånn og sånn kommer jeg til å ende opp som alenemor uansett.. Han er det første ordenltige forholdet jeg har hatt og den første jeg får barn sammen. Vi planlegger nærmeste fremtid sammen men tror neppe vi blir gift..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Jeg kan ikke se oss sammen neste år engang. Han er altfor forandret, og slett ikke mannen jeg forelsket meg i
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Man vet aldri hva fremtiden bringer. Men ejg elsker han, han elsker meg, jeg er forelsket,han er deilig. Så ja, jeg tror og håper at dette varer livet ut. Det må jobbing til, og pleie. Men vi har allerde en del år på baken sammen. Så tror dette kommer til og gå. Men selvsagt, skulle george clooney dukke opp på døren med en diger diamant ring, og si at han elsker meg og vil gifte seg med meg, hadde jeg nok glemt mannen min ganske så fort.. Haha.. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå