Gå til innhold

Noen her med erfaringer fra Ringerike sykehus?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart på UL der og på nyåret satser vi på fødsel der. Har ingen annen erfaring med dem enn diverse tidlige ultralyder samt en utskrapning... Ville derfor vært moro å hørt fra andre som har vært der og kjenner stedet litt bedre enn oss!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg fødte der i 2004, og var kjempe fornøyd:-)

jeg har vært der i forhold til barnelegen, er fornøyd der oxo

Ultralyden nå var kjempe bra.

og jeg går til jordmor der. fornøyd med dem der oxo:-)

håper dere også blir fornøyde:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Ikke annen erfaring enn at jeg selv ble født der...

Skal selv føde der i jan. Skal du og?

Var i Drammen på 1. mann, men satser på ringerike nå. Om jeg rekker det ;-)

Skrevet

Godt å høre om noen som har gode erfaringer!

Skal føde der i januar ja..:) Har foreløpig termin 25. januar. Jenta mi kom 15 dager over, så ikke umulig jeg må vente til februar.

Når har du termin?:)

Skrevet

Vi har veldig god erfaring med Ringerike Sykehus. Var i Drammen med førstemann, og det er en "fabrikk" og lite personlig. Var på Ringerike med nr 2 og der er det så koselig å være:-) De tar godt vare på både baby, mamma og pappa. Alt fra barnepleiere, jordmødre og leger er proffe og ålreite folk!! Desuten så er det ferske rundstykker og veldig god mat! Så bare gled deg!!

Skrevet

Jeg fødte der i mai 07, og hadde en kjempeopplevese! Hadde en aldeles nydelig jordmor som skjønte at ting kom til å gå fort. Fødselslegene er også helt herlige!!

Jobber forresten på ringerike til vanlig, men ikke på føden! Må si det var litt spes når mange av personellet vet hvem du er, men HELT herlige var de! Du får iallefall skikkelig oppfølging.

Skrevet

Høres flott ut!:)

Jeg fødte i Volda sist og der var det også lite og personlig, noe jeg likte veldig godt. Håper å få en like positiv opplevelse denne gangen!:)

Skrevet

Lykke til ;) Håper fødselsopplevelsen din blir flott ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...