Gå til innhold

Huff, jeg er visst folkesjy...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg og min mann skulle ha en koselig helg på hytta med rødvin og greier, men nå fikk han tlf fra en han kjenner og dama hans. De vil komme og overnatte og drikke :(

Huff, har ikke lyst, men må vel si ja. Jeg har jo nesten alltid lyst å være alene med mannen min, vi har det så koselig ilag. Det er ikke alltid man har lyst å ha besøk.

 

Andre som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det av og til litt sånn jeg og, spesielt når jeg er gravid. Men av erfaring pleier også kveldene med venner og familie og bli veldig hyggelige, ofte bedre enn jeg frykter før de kommer...:)

Skrevet

Enig med marte, det blir som regel hyggelig når folk er i hus. -Å ha besøk over flere dager derimot er skikkelig pyton!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...