Hviteseil Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 No må det prøva å tenka positivt. Det hjelper ikkje å gå å grua seg og tenka visst om atte eg får ein MA/SA. Om det skjer så skjer det - og det er ikkje noko du kan gjera med det. Alt for mykje negative tankar og fokus på dette at de mistar, vil gjera ting vanskeligare. Så nyt svangerskapet - og slutt å bekymra dere. Mistar de - ja så mistar det - men mesteparten av alle svangerskap går heilt fint.
flypapir Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Er enig med deg, men er utrolig vanskelig å ikke bekymre seg når man har opplevd å miste en eller flere ganger. Da er det nok mer normalt å bekymre seg litt ekstra... Hilsen meg som har hatt en sa og en ma det siste året, men som i dag er 16+1!
.:(HerQ):. Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Den eneste trøsten man kan gi når en abort kommer er jo at det somregel er en grunn til det. Og for veldig mange av oss, så er det bare å prøve igjen! Kroppen vår er designet for å lage barn, så det går jo en gang! Tålmodighet og gode tanker har iallefall jeg lært å ta med meg fra forrige svangerskap hvor ting gikk veldig galt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå