Gå til innhold

Alkohol og graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der. Kjæresten min fylte år igår og ville selvfølgelig ha storfest siden han bor et stykke unna og ikke ser vennene så ofte.. Jeg er snart 5 mnd på vei og skal selvfølgelig ikke drikke..Saken med meg er at jeg egentlig ikke "takler" vennene hans når de er fulle og jeg er edru for jeg føler ikke jeg egentlig har veldig mye til felles med de.. Nektet å gå ned i kjelleren igår hvor de satt og ble derfor sittende oppe sammen med hans foreldre og søsken istedet ihvertfall i 4 timer. Idag har jeg oppfattet det sånn at moren til typen min kanskje mener jeg er prippen, rar eller noe eller direkte hater vennene hans bare fordi jeg nekter å feste med de når jeg selv ikke drikker. Føler meg ganske sånn på sidelinja når alle gjør ting jeg egentlig har lyst til og jeg ikke kan, og har heller ikke lyst å sitte der å bare se på. Er det bare jeg som har det slik? Er det bare jeg som savner å ha det litt gøy med festing? Jeg greier meg egentlig fint uten alkohol, så lenge de rundt meg også gjør det! Føler meg ganske egoistisk. Er jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke egoistisk, jeg sjønner deg godt jeg.

Er selv 6 månder på vei å orker verken være med mine vennener eller hans venner når de drikker, det er rett å slett bånn kjedeligt å sitte med folk som drikker, når du selv er edru.

Så når min type har vært på fester,selskaper der de har drukket, har jeg bare kjørt han der til å dratt hjem igjen, jeg har ikke giddet å stikke hodet innom å sagt hei til folk en gang...

Skrevet

Takk! Endelig føler jeg at noen har d slik som meg.. :) Klarer ikke fulle folk når jeg selv er klinke edru..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...