Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 jeg går til samtaler med en behandler, ikke psykolog. og vi har kontakt på mail. jeg klarer på en måte ikke la være å tenke på han. Er ikke forelska, eller kunne tenkt meg å levd med han. Men tror det har med at han gir meg oppmerksomhet.At han bryr seg. Selv er jeg gift, og har fortsatt tenkt til det. Han er ca 20 eldre enn meg.. Han vet selvsagt ikke om dette, men tenker at profosjonell som han er, så gjennomskuer han meg kanskje. Det beste er vel å kutte kontakten, siden jeg plages av det. Noen som har erfaringer med dette?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg har vært i samme situasjonen. Du har nok rett at det har med oppmerksomheten å gjøre. For meg gikk det over etter at jeg ikke så ham på en stund, men det var godt så lenge det varte å gå rundt å ha noen å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Har ikke personlige erfaringer med dette, men det er helt vanlig å bli betatt av behandler, dette er en person som er interessert i deg, lytter til deg og bryr seg om deg og dine problem, ikke rart man blir betatt da, det er jo det man ønsker at en partner skal gjøre for oss, lytte og være interessert! Så lenge du innser at det ikke kan bli noe, og hvis du fortsatt får noe ut av behandlinge, ser jeg ingen grunn til å kutte kontakter.
blond Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Det er bedre å jobbe seg gjennom det. Du må ikke nødvendigvis kutte behandlingen. Ikke uvanlig å bli betatt/forelska i behandleren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå