hormonmamma Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Men tenkte jeg snart skulle bestille ullundertøy til lillegutt, og jeg er veldig usikker på hvor mye han trenger.... Så en god ullfrotte-dress inne på barn og leker sine sider, men lurer på hva han trenger under denne,burde han ha ull-stilongs og ullbody under dette når det blir på det kaldeste i vinter, eller er det da nok med vanlig bomullsbody og strømpebukse? (under dress, altså)??? Håper noen kan svare, kommer aldri til å bli sikker på dette med påkledning når det er kaldt.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Når det er kaldt har vi to lag med ull under dressen, ja. Ville heller satset på ull innerst uansett, og heller bomull utenpå fremfor motsatt (siden ull holder varmt uansett om det er fuktig eller ikke, mens bomull lettere blir klamt). Såfremt det ikke er allergi/eksem eller noe sånn ute og går. Når jeg tenker meg om så spørs det jo asnkej litt på alder også - vil si en som er mer aktiv trenger mer enn en baby som mer eller mindre ligger i ro i vogna ) Vi pleier å ha ca 5 bodyer og strømpebukser av ull, og et sett eller to av ull til å ha utenpå (type bukse og genser eller dress).
hormonmamma Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Da tror jeg at jeg satser på begge deler, jeg:) Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå