Gå til innhold

Ang morkake

Konsulent surrehue+3 med tut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle da minstemann ble født. Han ble tatt med akutt ks i uke 34. Gubben var med, og hadde samme klær som de andre i rommet..Da babyen ble tatt ut, var han i dårlig forfatning, så de løp avgårde med han.

Gubben sto der og skjønte ingenting. Plutselig får han levert morkaka mi i et fat, og da skjønte han enda mindre hehe. Han har sagt han aldri kommer til å glemme den morkaka i det fatet...

Mulig han ble forvekslet med en som jobbet der opp i alt som skjedde der siden han fikk morkaka? Etter noen min ble han hentet inn på akuttrommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, oj, oj - ja da hadde jeg blitt skeptisk ja, spesielt om jeg ikke hadde fått med meg at det ikke var ungen. Uff, litt tragikomisk, må flirelitt her nå :o)

Skrevet

Måtte flire litt mtp på hvordan dette kan ha sett ut! Jeg ser for meg at det har vært litt hektisk akkurat i øyeblikket. Personen som har "holdt" morkaken har kanskje plutselig blitt opptatt med noe annet, og overlevert morkaken til nærmeste person uten å tenke over at dette faktisk var faren. (regner med han var "utkledd" som mange andre der..)

Jeg syntes jo at man bør skåne for (og egentlig mor også) for mest mulig grums. Det er ikke alle som har lyst å se morkaken.

Har han kommet over det? Eller drømmer han om det enda...hihi...??

Skrevet

Han har nok kommet over det, ja=)

Skrevet

hehe. Nå har de skiftet farger på de klæra pappa`n skal ha på seg, nettopp for å skille mellom de som jobber der og fedrene.

Tok ks for 2 år siden og da hadde sambo på seg grønne kirurgi-klær. Tok ks igjen på mandag og da fikk han på seg en hvit dress.

Jordmora viste han nøye morkaka sist, men denne gangen fikk han ikke se den.

Skrevet

Uff, stakkars! Hehe

Da eldste ble født var det ingen av oss som så morkaka. Med yngste dermot, så fant jm ut at vi SIKKERT ville se den og holdt den opp mens hun snakket om en masse rart. Jeg stirret perpleks på den ekle tingen og fikk ikke med meg hva hun sa. Tror jeg presset frem at jeg ikke var så higen på å se den greia:/ Hun ble litt snurt, faktisk;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...