Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Vi venter nå førstemann, å som alle andre er jeg livredd for krybbedød. Jeg mener det at jeg ikke har lyst å la barnet ligge å sove hos hans foreldre, fordi de røyker inne i huset. Han mener jeg overreagerer, for han er ikke så redd for sånn, han har jo selv vokst opp med røyk i huset fra han var født.. De røyker riktignok ikke i stua vis der er barn der,(men alltid ellers) da går de i naborommet, men døra er jo åpen likevell. All røyk forsvinner jo ikke akkurat ut i løpet av 5 sek, selv om en setter opp et vindu. Syns faktisk ikke jeg er hysterisk eller overreagerer noe i denne saken, hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Nei, jeg er enig med deg. Blir så irritert på slike som tror at bare man lufter bittelitt etter at man har røykt, så blir rommet helt trygt igjen. Du kan ikke nekte dem å gjøre hva de vil i sitt hus, men du kan nekte barnet ditt å sove der.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hadde aldri latt barnet sove et sted hvor det blir røyka inne i et hele tatt.Enda jeg er en røyker selv så ikke hysterisk ang røyk.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Synes kanskje du overdriver litt. For det første røyker de vel ikke på soverommet? Regner ikke med baby skal sove i stua... I tillegg er det vel at barnet ligger i samme seng som en røyker som frarådes når det gjelder krybbedød?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå