Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei Lyst til å gjøre meg en tjeneste? Sjekke om du kommer inn på bloggen min? Usikker på om jeg har klart å låse den eller ikke:o)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Den er låst! Men nå må jo du invitere meg!! Har hatt det litt travelt etter vi kom hjem fra tur, men neste gang jeg har litt tid skal jeg tråle gjennom bloggene, hehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Da må du sende meg mail adressen din på pm så jeg får invitert deg:) Hatt det fint på ferie?:0) Nydelig bilde av dere øverst i bloggen:)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Tusen takk MeAndMyLåååv på stranda vi bodde ved <3 <3 Hadde en herlig kjærlighetsferie Dere da? Sender deg pm nå
smågodt prinsessa Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Herregud for et nydelig bilde av deg og kjæresten på bloggen din!!! (til fødtmedenpilipanna)
*SamSung* Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Kan du sende meg også linken? Elsker å lese bloggen din, men alt er slettet fra huskegreia i adresselinja.. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå