mamma til 2... Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 første gang hadde jeg ingen murring eller smårier i forkant, men denne gangen har jeg begynt å få masse smårier om natten er det fler som har opplevd mer av dette 2 gang og hvor lang tid før fødselden begynte dette? har 33 dager igjen og er veldig lei nå... kan dette være ett tegn på at fødselen nærmer seg?
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 jeg hadde ikke en eneste kynner sist (som jeg kjennte noe til ihvertfall...) da fødte jeg 14 dager før ul-termin... denne gangen har jeg hatt mye mer mensmurringer og vonde kynnere, men har nå 2dager til termin, og det ser liksom ikke ut til at det skal skje noe enda... nå stresser jeg litt mindre, siden jeg blir satt igang på termin, så jeg slipper ihvertfall å gå over, men de siste ukene har vært en tolmodighetsprøve av de store...
PrincessElisabeth Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 jeg var plaget med falske rier forrige gang, kan være det er det du har... Jeg har hatt mye kynnere denne gangen, men mine kynnere er foreløpig ikke vonde....jeg ville rett og slett forhørt meg med legen neste time, hørt om det er begynnelse på modning eller om det rett og slett bare er trening:)
L@boline Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Hadde masse kynnere sist også men kan ikke huske at de var vonde, i alle fall ikke før helt på slutten. Dennen gangen har jeg hatt enda mere kynnere, til dels ganske vonde, og mye mer "mensvondt". Har hatt dette i mange uker og har enda 21 dager til termin. I følge min jordmor har det lite å si for når jeg føder, så da er det vel bare sånn det er da. Er ganske lei selv, men prøver å smøre meg med tolmodighet og tenke at jeg nok sikkert går til termin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå