Gå til innhold

Vil gjerne ha tips om film :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er syk og skal holde meg i ro........er glad i å se gode filmer, men har sett det meste som har kommet de siste 2-3 årene...

Har du tips om en fin eldre film, gjerne fra 3-4 år gammel.

Er glad i psykologiske thrillere, dansk- svensk- og engelsk film.....ikke fullt så glad i typisk amerikanske filmer. Ikke skrekk, ikke sci-fi.........joda, jeg vet hva jeg liker:-)

Tips mottas med takk!!!!

Er redd jeg skal kjede meg ihjel;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine tre favorittfilmer er:

- Frihetens regn

- Den grønne mil

- Et vakkert sinn

Er kanskje ikke akkurat det du er ute etter, men dette er noen fantastisk fine dramafilmer :-)

God bedring :-)

Skrevet

Liker godt dansk film jeg, og slår nok en gang et slag for De Grønne Slakterne & Adams Epler, ellers regner jeg nesten med at du har sett Pusherfilmene så de bare nevner jeg i forbifarten :)

Av engelske filmer må jo nevnes Historien Om Tristram Shandy Gentleman, en STOR film!!

Er vel ikke akkurat thrillere da, men artige filmer anyhow :)

Skrevet

Takk for tips:-)

Et par av de nevnte har jeg ikke sett, så da har jeg noe å bedrive tiden med i helgen:-)

Tar gjerne i mot flere tips!

Skrevet

Pleier å se Life of Brian når jeg er syk jeg, blir i godt humør og synes ikke så synd på meg selv etterpå ;) Men du må jo like den type humor da...

Ellers så liker jeg Tootsie, En offiser og en gentleman, Gosford park + masse jeg har glemt i farten.

Å ja, Torsk for Tallin er genial - ler meg ihjel :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...