Gå til innhold

KOMBI- KONTRA DUOVOGN.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!!! Har begynt så smått å kikke på vogner..... Utvalget er jo bare helt utrolig!!!! Til mine første 2 hadde jeg Simo Kombi. Nå tror jeg at jeg vil gå for emmaljunga...... Men er Duo eller Kombi den beste/mest praktiske løsningen? Noen som vil dele erfaringer og synspunkter med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte oss vogn igår. Emmaljunga Smart Duo Combi, er kjempefornøgd så langt hvertfall, går å ser på den hele tiden;)

Skrevet

Jeg ville uten tvil ha valgt DUO vogn. Da bytter du jo ut alt utenom understellet og får dermed helt "ny" vogn når du bytter til sportsdel:-) Mener at vognen blir lettere den tiden en bruker bag også. Men er du avhengig av å bære bagen mye opp og ned trapper (bor i blokk uten heis el.) er det selvfølgelig praktisk med en bag som er lett å ta ut og inn i vogna.

Skrevet

Vi har kjøpt en Emmaljunga Edge Duo og er strålende fornøyd med den. :-)

Skrevet

Jeg kunne ikke hatt noe annet enn kombivogn, men jeg løfter bagen ut av vogna hele tiden da. Har brukt bagen til å sove i inne når vi har vært på besøk hos andre første månedene, lar selve vogna stå i kjelleren (vi har en inngang i kjelleren) mens jeg bærer bagen opp i stua osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...