Gjest Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei hei!!! Har begynt så smått å kikke på vogner..... Utvalget er jo bare helt utrolig!!!! Til mine første 2 hadde jeg Simo Kombi. Nå tror jeg at jeg vil gå for emmaljunga...... Men er Duo eller Kombi den beste/mest praktiske løsningen? Noen som vil dele erfaringer og synspunkter med meg?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Vi kjøpte oss vogn igår. Emmaljunga Smart Duo Combi, er kjempefornøgd så langt hvertfall, går å ser på den hele tiden;)
Kjærlighet <3 Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg ville uten tvil ha valgt DUO vogn. Da bytter du jo ut alt utenom understellet og får dermed helt "ny" vogn når du bytter til sportsdel:-) Mener at vognen blir lettere den tiden en bruker bag også. Men er du avhengig av å bære bagen mye opp og ned trapper (bor i blokk uten heis el.) er det selvfølgelig praktisk med en bag som er lett å ta ut og inn i vogna.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Vi har kjøpt en Emmaljunga Edge Duo og er strålende fornøyd med den. :-)
Fire småtroll Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Jeg kunne ikke hatt noe annet enn kombivogn, men jeg løfter bagen ut av vogna hele tiden da. Har brukt bagen til å sove i inne når vi har vært på besøk hos andre første månedene, lar selve vogna stå i kjelleren (vi har en inngang i kjelleren) mens jeg bærer bagen opp i stua osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå