SuperGlad Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Vet ikke om det er nevnt før, men det ble baby på en så fin dato :-) Står i hvertfall gratulerer med gutten i natt på nettbyen hennes, å da regner jeg med han ikke kom før 12 :-)
Heaven har født::) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Slenger meg på med en stor gratulasjon med gutten:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Gratulerer så masse til Scorpiogi!!! Lurte på å spørre om noen hadde sladrenyheter om henne i dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå