Gå til innhold

Symptomer i uke 6/7??


*Lunamor*

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med symptomene deres i uke 6/7??

Jeg er faktisk litt bekymret for jeg har så lite symptomer.

Jeg er verken trøtt, kvalm eller noe som helst.

Det eneste jeg merker er at jeg må tisse oftere og har mer luft i magen. Samboeren mener bestemt at puppene er blitt større.

Når kom kvalmen og trøttheten til dere andre som har dette? Jeg vet jo at jeg er heldig som ikke har dette, men allikvel ønsker jeg flere tegn som bekrefter at jeg faktisk er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Her er jeg 7 uker på mandag, og er kvalm 24t i døgnet.Og spyr en del.Ikke merket så mye til trøtthet,men sikkert for at jeg hviler/sover masse siden jeg ikke klarer så mye.

Hver glad for at du slipper den inntense kvalmen:o)

Men det kan jo enda komme,med førstemann så var jeg kvalm i uke 8 og 9 på morningen bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig mange symptomer jeg heller, har vært litt trøtt, men det har begynt å gå over nå det også. Er vel stortsett det jeg har hatt av symptomer, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for, heller være glad for at man er heldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm... Har kjøpt slike armbånd som visstnok skal hjelpe, jeg synes de er for trange så det gjør vondt!!!!

Slapp og trøtt, har ikke så store muligheter for ¨å slappe så mye av da jeg jobber fullt, bygger hus og har en gutt på snart 2 år!!!!

Men holder ut, vet jo hva som forhåpentligvis ventes i april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart i 7. uke. Jeg kjente kvalmen (en kort stund) idag, men tror det kom av at jeg var sulten. (Husker fra første svangerskap at jeg måtte spise med en gang jeg sto opp, så heller dusje osv etterpå...) Ellers har jeg hatt ømme pupper (ikke plagsomt mye), tisser ofte, luft i magen (reagerer bl.a. på kaffe) og er trøtt.

Men vi er jo alle forskjellige og noen symptomer har du jo ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører om at dere er kvalm hele tiden, så må jeg nok innse at jeg (foreløpig) bare er heldig!

Håper dere for dere andre at kvalmen snart slipper taket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 6 i dag, og jeg begynte å merke symptomene med at jeg var voldsomt svimmel og ør i hodet. Hodeverk, trøtthet, kvalme, ofte på do og konstant hodeverk! Puh! hehe. Har ett barn på 4 år, og jeg hadde det absolutt ikke så ille de første ukene da!..Så det varierer nok veldig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap;-) Forrige gang var jeg kveldskvalm(ikke på morgenen). Jeg kastet opp kun de 4 første mndr, ellers så var formen super resten:-) Jeg må inrømme at jeg er mye kvalm, og føler jeg må spise hele tiden. hmm merkelige greier hvordan kroppen reagerer! Jeg blir bare lykkelig over å kjenne disse tingene, for det går mer og mer opp for meg at det er en spire inni her;-) Gratulerer til dere alle! Vi er heldige!:-) Gleder meg til å høre hvordan det går med alle underveis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

har tenkt akkurat det samme som deg.Jeg har heller ingen symptomer,men det kan komme helt fram til uke 14.Vi er vel bare ekstra heldige....Er du heller ikke øm i brystene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bare være glad du slipper å være kvalm. Jeg er heller ikke kvalm, var ikke det forrige svangerskap heller, og er sjeleglad for det:) Symptomene kommer nok tidsnok skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Venter mitt 4. barn og skulle tro jeg kunne dette nå. Er i 6 uke, og tenker som deg- har lite el ingen sympt. Litt ømme pupper og kanskje ett snev av super-luktesans!!

Trøster meg med at det kommer,det kommer.... dn forferdelige kvalmen... Foreøpig må jeg bare nyte tiden som IKKE-KVALM!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn her i dag med planer om å skrive akkurat det innlegget du har skrevet! :-) Jeg er i uke 6, og er ikke kvalm, ikke særlig trøtt eller særlig emosjonell. Jeg også må tisse litt oftere og har luft/litt trykk i magen. Og så tror jeg at puppene er litt ømme, men det kan også være "ønsketenkning". Vi får bare prøve å ikke bekymre oss, og anse oss som heldige som ikke plages av alt det andre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...