Gå til innhold

Trenger råd ang. formen, er alt som det skal?


Lykkelig85

Anbefalte innlegg

Stakkars vi kommende mødre blir kanskje fort bekymret, når er det riktig og når skal man egentlig bare slappe av?

 

Jeg var hos lege for en uke siden, etter å ha hatt høyt blodtrykk (155/100) og d var da stabilisert seg til at undertrykket var under 90.

 

Jeg har de siste mange ukene vært løs i magen, og det har ikke plaget meg voldsomt, men Nå.... nå går jeg på do og har avføring nesten hver gang jeg bare skal tisse... det er plagsomt for alt går bare igjennom...og da tenker jeg selvfølgelig på næringen til barnet.... det kan ikke være mye som blir bearbeidet når alt renner igjennom??

I natt måtte jeg til og med opp om natta for å gå på do (og da var d ikke for å tisse...)

 

I går hadde jeg grønnlig litt tykk utflod.....har forstått at man ikke skal ha det....og i natt våknet jeg og hadde skikkelig hjertebank og var ør i hodet. Tror pulsen min var ganske høy, men er usikker på om d har noe med barnet å gjøre eller at jeg bekymrer meg for vår gamle nabo som ligger for døden. Våknet kjempebrått og var varm og stressa mens jeg liksom sov....

 

Er det noen grunn til bekymring eller skal jeg bare slappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er bekymret så ringer du føden. Hvis jeg hadde hatt det som du hadde, vill jeg ikke nølt. Du har høgt blodtrykk også. ring du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...