Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 fra hode mitt.. har psoreasis i hodebunn.. noen tips for å få det bort? utenom alt mulige shampoer frå frisør! er ikke så rik for øyeblikket!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hadde samme problemet før, og det viste seg at jeg ikke tålte shampoen jeg brukte. Det er bare to shampoer jeg ikke reagerer på, og det er faktisk Head & Shoulder og de "orgasme"-shampoene. Husker ikke hva de heter i skrivende stund. Hadde da prøvd masse forskjellige shampoer fra frisør, og det ble ikke bedre. Så nå bruker jeg kun de og er helt "frisk". Håper du finner en like enkel løsning på ditt problem.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Orgasme shampoene *knis*. Er det Herbal essences du mener =)?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 HI her.. håper ikke det er shampoen. nett kjøpt en dyyre shampo!! men prøver en annen shampo, så ser jeg da..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 det snør her også, ikke fra hodebunnen men fra himmelen ikke akkurat sommerstemning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå