Gå til innhold

En røyk i timen. Er det mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp 8.30 i dag og har til nå røykt 4 røyk. Er det mye eller greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel aldri greit å røyke, men en i timen hele døgnet vil jeg påstå er mye, kommer litt ann på hvor mange røyk det blir i løpet av et døgn. Alt over 15 er mye. Under 5 er lite, men 5 for mange.

Skrevet

Ja det vil jeg si er mye! Og jeg er røyker selv, men trenger ikke å røyke hver time. Det kan være tegn på at du kjeder deg masse og har lite å gjøre. Eller så har du besøk,noen som røyker ilag med deg, og da kan man ha en tendens til å røyke mye.

Skrevet

Ja, det synes jeg var mye...

Skrevet

for meg er ikke det mye - men så røyker jeg mye.... spesielt når jeg kjeder meg som jeg gjør for tiden....

Skrevet

Jeg synes det er mye. Det blir lett 15 om dagen, og om kvelden blir det kanskje ekstra mange?

Skrevet

Jeg syns faktisk ikke at røyk er greit i det hele tatt. Håper du får kreft.

Skrevet

Kommer helt ann på. Ser jeg på tv blir det ikke 1 i timen engang. Sitter jeg foran dataen kan det fort bli 1-2 i timen. Spes da jeg sitter på facebook å spiller bingo eller legger puzzel.

Er jeg på byen å vi sitter ute så går det 2 i timen ( bra jeg ikke går mye ut da ) :-)

Har jeg venninner på besøk kan det også bli fort 2 i timen, men har jeg familiemedlemer på besøk kan det bli 1 og noen ganger ikke noen i det hele tatt.

Skrevet

Anonym 14:39... hva var det for en ting å si? Håper karmaen kommer og biter deg i ræva, ditt ekle, ekle menneske:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...