Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Sto opp 8.30 i dag og har til nå røykt 4 røyk. Er det mye eller greit?
Mrs. Bouquet Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Det er vel aldri greit å røyke, men en i timen hele døgnet vil jeg påstå er mye, kommer litt ann på hvor mange røyk det blir i løpet av et døgn. Alt over 15 er mye. Under 5 er lite, men 5 for mange.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Ja det vil jeg si er mye! Og jeg er røyker selv, men trenger ikke å røyke hver time. Det kan være tegn på at du kjeder deg masse og har lite å gjøre. Eller så har du besøk,noen som røyker ilag med deg, og da kan man ha en tendens til å røyke mye.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 for meg er ikke det mye - men så røyker jeg mye.... spesielt når jeg kjeder meg som jeg gjør for tiden....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg synes det er mye. Det blir lett 15 om dagen, og om kvelden blir det kanskje ekstra mange?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Jeg syns faktisk ikke at røyk er greit i det hele tatt. Håper du får kreft.
Lillesnuppis Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Kommer helt ann på. Ser jeg på tv blir det ikke 1 i timen engang. Sitter jeg foran dataen kan det fort bli 1-2 i timen. Spes da jeg sitter på facebook å spiller bingo eller legger puzzel. Er jeg på byen å vi sitter ute så går det 2 i timen ( bra jeg ikke går mye ut da ) :-) Har jeg venninner på besøk kan det også bli fort 2 i timen, men har jeg familiemedlemer på besøk kan det bli 1 og noen ganger ikke noen i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Anonym 14:39... hva var det for en ting å si? Håper karmaen kommer og biter deg i ræva, ditt ekle, ekle menneske:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå