Cocos Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg våkna i dag klokken 04.30 og var ganske så trett.. Jeg har imidlertid fått med meg at testingen skal gjøres med morgenurin, - så jeg tissa på pinnen. (quick response) Det kom kontrollstreken kom frem umiddelbart, . jeg var trett så jeg kastet den bare rett i bosset, og tenkte at det ikke klaffet denne prøveperioden. Når jeg stod opp et par timer senere viste testen imidlertid to STERKE streker - altså positiv. Det er 2 dager til IKM... Er det vanlig at det viser positivt etter en stund uansett? Blir gal av å tenke...
Christiin Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg vil råde deg til å følge bruksanvisningen og ikke legg noe som helst vekt på resultatet etter 5 min. Min QR test ble positiv etter 5 min, og selv om jeg var klar over at avlesningstiden var over, fristet det veldig å tro at det var en positiv test. Jeg ble veldig lei meg da jeg tok en ny test og den ble neg. Så ta heller en ny test, og ikke les av etter 5 min:) Jeg har et intrykk av at QR ofte blir positiv etter 5 min? Egentlig veldig frustrerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå