Cocos Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg våkna i dag klokken 04.30 og var ganske så trett.. Jeg har imidlertid fått med meg at testingen skal gjøres med morgenurin, - så jeg tissa på pinnen. (quick response) Det kom kontrollstreken kom frem umiddelbart, . jeg var trett så jeg kastet den bare rett i bosset, og tenkte at det ikke klaffet denne prøveperioden. Når jeg stod opp et par timer senere viste testen imidlertid to STERKE streker - altså positiv. Det er 2 dager til IKM... Er det vanlig at det viser positivt etter en stund uansett? Blir gal av å tenke...
Poteto Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 tror du ska ta en ny test eg for sikkerhets skuld.. men viss du heiv han med en gang så er det godt muligt du er gravid. men man kan aldri være sikker..
Eve Dallas Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Første gangen jeg var gravid kom begge strekene med en gang, men denne gangen måtte jeg vente de fem minuttene før det kom en aldri så liten antydning til strek frem.
line_n & sara Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 hva står det på testen, da? det er vell vanlig at man skal vente litt.. da jeg testa, (husker ikke hvilken test jeg brukte) kom begge strekene med en gang, og de var begge tydelige. (og dette var på kvelden) hadde da gått over tiden med over en uke, så jeg var vell ganske hormonell da! ta en ny test, du..
Musemor med tre søte små Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 En test kan vise falsk pos. når den har ligget en stund. Så du må nok ta en ny...
Gjest Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 venninna mi skulle på fest tok en test før hun dro (altså; ikke morgenurin..men shit au..) negativ test hun la den bare på badeinnredningen kom hjem, god og skjev TO STREKER og lille Teodor en nå 3 år gammel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå