Gå til innhold

Noen som vet ang anmeldelse av familiemedlem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan min onkel anmelde min bror for svindel på sin mor når vår mor ikke vil anmelde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen legge dette ut på skravlesiden for meg?

HI

Skrevet

Jeg forsto ikke helt, men er det slik du mener; Din bror svindler sin bestemor? Og din og din brors onkel(sønn av bestemor) vil anmelde dette? Men onkels søster(din mor) vil ikke?

I så fall kan han vel det.... Men jeg mener det er skadelidne som skal anmelde. Eller dersom den skadelidne ikke kan, så kan vel andre på vegne av skadelidne anmelde forholdet. En kan jo anmelde lovbrudd en ser, men som en selv ikke er skadelidende i.

Er det din mor din bror svindler, så klarer hun vel selv å anmelde, dersom hun mener hun blir svindlet. Og det vil vel bli ord mot ord, dersom din mor ikke føler seg svindlet.

Skrevet

Min bror har svindlet vår mor. Min onkel fant ut av det og vil anmelde min bror.

Min mor vil ikke anmelde sin sønn (min bror) fordi han har lovt å rydde opp etter seg.

Skrevet

Din onkel kan anmelde det, men saken blir nok henlagt samme dag for å si det sånn, så lenge din mor ikke vil gå videre med det, så kommer ikke saken noen vei uansett..

Skrevet

Er du 100% sikker på det?

HI

Skrevet

Noen fler som vet? Eventuelt kan legge den ut på skravlesiden for meg?

Skrevet

Han KAN anmelde det. Men uten din mor så kommer han mest sannsynlig ingen vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...