Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Kan min onkel anmelde min bror for svindel på sin mor når vår mor ikke vil anmelde det?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Kan noen legge dette ut på skravlesiden for meg? HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg forsto ikke helt, men er det slik du mener; Din bror svindler sin bestemor? Og din og din brors onkel(sønn av bestemor) vil anmelde dette? Men onkels søster(din mor) vil ikke? I så fall kan han vel det.... Men jeg mener det er skadelidne som skal anmelde. Eller dersom den skadelidne ikke kan, så kan vel andre på vegne av skadelidne anmelde forholdet. En kan jo anmelde lovbrudd en ser, men som en selv ikke er skadelidende i. Er det din mor din bror svindler, så klarer hun vel selv å anmelde, dersom hun mener hun blir svindlet. Og det vil vel bli ord mot ord, dersom din mor ikke føler seg svindlet.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Min bror har svindlet vår mor. Min onkel fant ut av det og vil anmelde min bror. Min mor vil ikke anmelde sin sønn (min bror) fordi han har lovt å rydde opp etter seg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Din onkel kan anmelde det, men saken blir nok henlagt samme dag for å si det sånn, så lenge din mor ikke vil gå videre med det, så kommer ikke saken noen vei uansett..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Noen fler som vet? Eventuelt kan legge den ut på skravlesiden for meg?
Gjest Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Han KAN anmelde det. Men uten din mor så kommer han mest sannsynlig ingen vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå