Gå til innhold

Åssen står det til med vekta da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke veldig opptatt av hva andre legger på seg, men finner litt trøst i at det ikke bare er meg som har fått noen kg for mye...

Har gått opp 14 kg i uke 32. Hadde håpet jeg slapp å runde 20 kg denne gangen, men har lagt på meg 4 kg de to siste ukene. Pyton!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin idag gått opp totalt 13 kg,, veldig fornøyd...

Skrevet

uke 38+1 her og har så langt gått opp 10 kilo.. holdt meg her nå i 5-6 uker.

Skrevet

28+5 her, og har lagt på meg 10 kg. Har lenge igjen......

Skrevet

32+1 og har lagt på meg 11,5 kg (veide meg hos legen på tirsdag) og synes det er ok;) Har ikke vekt hjemme, så blir ikke så veldig vektfiksert. Mye som kommer av etter fødsel, og gleder meg jo seff til det, slik at det kan strammes opp både her og der;) Runder nok en 15-18 kg. tipper jeg..

Skrevet

hei hei. lurer på hvordan dere regner ut vekten deres.jeg veide mindre før jeg dro til legen på 1 gangs kontroll. så jeg regner ut i fra det jeg veide før graviditeten. da har jeg lagt på meg 9,5 kg og er i uke 31 + 2

Skrevet

jeg er i uke 37+2 og har gått fra 52 til 70 kg:(

trøster meg med at det er veldig mye vann da, skikkelig ødemer i anklene/leggene. tipper jeg vil gå opp 3-4kg til før dette er over..... hulk!

Skrevet

Jeg er 29 uker på vei, har gått opp 18 kg... Dette er mitt fjerde svangerskap og jeg går alltid opp mye. Heldigvis har jeg klart å gå ned alt mellom svangerskapene, men det spørs denne gang da... Er vanligvis 57 kg, og da synes jeg det er tungt å passere 75-80 kg... Uansett, det er verdt det!!

Skrevet

2 dager til termin...gått opp 14 kg....merker det på kroppen...har så og si alt rundt magen...

Skrevet

32+1 idag, og har gått opp 15 kg hittil =) Gikk opp hele 25 kg med nr 1, men gikk ned alt + litt til i rekordfart den gangen. Amming er det beste slankemiddelet! hehe ;) Tar ikke vekta så tungt jeg. Tenker veldig lite på det i grunn! Det meste er som regel vann allikevel, og det går man fort av seg :)

Skrevet

Jeg gikk opp mye første tiden, så sto jeg i ro til uke 32.. Å nå har jeg rast opp i vekt!! Legger på meg ca 1 kg annen hver dag. Så nå veier jeg 79kg og er i uke 37+5, men nå har jeg mye vann i kroppen. Så jeg regner med at mestparten renner av når lillemann har kommet ut:o)

Skrevet

Er i uke 33 og gått opp ca 10 kg.Hadde 13kg forrige gang ved termin...Spent å se hovr mye det blir nå;)

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

uke 39+2 og gått opp 13 kg ca. er førnøyd med det=)

Skrevet

Gravid i uke 30+3 og har gått opp 4,5kg. Gikk opp bare 8 kg i forrige sv.skap og gikk ned altfor mye etter fødselen, så jeg håper jeg legger på meg litt mer denne gangen...kan ikke klage på matlysten ihvertfall;)

Skrevet

I uke 41+4 og har gått opp 15 kilo. Sist svangerskapet gikk jeg opp 7 kilo, men har havnet på samme sluttvekt denne gangen.

Skrevet

35 uker, gått opp 12 kilo, fornøyd :-) sist la jeg på meg ca 17

Skrevet

Jeg er 37+3 og har lagt på meg 11 kg. Mye av det er vann, ødemer all over the place for tiden. Men det er min første så jeg aner ikke hvordan kroppen reagerer etterpå og hvor fort jeg går ned igjen.

Kan IKKE sammenligne med hverken søster eller mamma, søster gikk opp totalt 8kg og gikk sakte ned. Mamma gikk opp 25 kg i alle fire svangerskapene og mistet alle kiloene iløpet av 2mnd etter føsdelene.

Skrevet

Jeg er 36+2 og gått opp 15kg... Synest det er nok ja..Men så lenge jeg ikke går opp mer enn 18kg er jeg fornøyd..så får vi se om jeg klarer det da...hehe;) La på meg 26kg sist gang..så er uansett mindre denne gangen.

Skrevet

Jeg er 38+5 og har gått opp 1 kg ca. Fra før jeg ble gravid

Skrevet

er uke 39 og har gått opp 16kg. Dette er mye siden jeg er ganske tung i utgangspunktet. Men gikk opp 5kg på to uker, så det er nok bare vann. Har skikkelig hobbitføtter (sliter med å bøye de, og har fått valker til og med på tærne).

Skrevet

Det er ikke noe jeg tenker så mye på, så lenge babyen min har det bra. Om det blir noen ekstar kilo etterpå blir det noen ekstra runder med barnevokgna og på treningstudio.

Skrevet

har gått opp 5,5 kg fra 57kg til 62,5 og er nå i uke 38+5.

ser ikke ut til at kroppen vill legg på seg mer...

har veid det samme i maaaange uker nå...

Skrevet

Uke 34+2. Gått opp fra 55kg til 59,5kg. Håper å havne på ca 10kg+, men det som kommer det kommer. Gjør selvfølgeli ikke noe om ikke jeg går opp så mye mer heller. Magen er tung nok den!

Skrevet

er i uke 37+3 og lagt på meg 18kg!! Syns det er mer enn nok jeg da, har håp om ikke å komme opp på 26kg som jeg la på meg forrige gang da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...