Gå til innhold

Problemer meg mammabukser som ikke passer......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker vanligvis str. 44, og har kraftig benbygning. Har vært på H&M og prøvd noen mammabukser (jeans), men jeg har store problemer meg å få dem over hoftene når det ikke er mulig å åpne noen knapp eller glidlås. De passer i beina, og sitter fint, men når jeg ikke får åpnet opp foran, så får jeg den nesten ikke på. Det var en av dem jeg bare kunne glemme å få over hoftene. Jeg er absolutt ikke tjukk eller feit, men må ha størrelse 44 i bukser. (Er ganske høy.) Har ikke lyst til å bestille over nettet heller. Det ender bare med at jeg må returnere alt sammen. Derfor vil jeg helst gå i butikker hvor jeg kan prøve klærne. Er det noen som sliter med samme problem? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, samma problem her du! Bruker 44-46 i bukser..bestiller/kjøper ofte større enn jeg trenger, så syr jeg dem inn. Er på utkikk etter mammabukser jeg også, og det er ikke lett. Bestilte en mammajeans fra 2wear her en dag og jeg hååååper den passer! Blir spennende å se...

Jeg bor i ei lita bygd og det er helt umulig å få tak i mammaklær, så jeg MÅ bestille på nettet.

Skrevet

"Den kule mage" har hjulpet meg med akkurat de samme problemene. Jeg er i utgangspunktet stor, og dette er det eneste stedet jeg har funnet mammabukser som passer. De har også nettbutikk =)

www.denkulemage.no

Skrevet

jeg har også en bukse fra 2wear som er kjempe god, -men bestill gjerne en større str enn du tror du trenger... eller har jeg funnet en bukse på lindex som er god, men tror disse har sluttet med mammaklær(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...