Musemor med tre søte små Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Mannen skal på utdrikningslag i kveld, og jeg skal kose meg etter at poden har lagt seg
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Vi skal ha Sheperds Pie med brød og salat til i dag i alle fall..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Jeg får venninne på middagsbesøk (så jeg får i meg middag, hehe) og hun har med takeaway kinamat - biff ala sechuan; nam! Ellers har jeg baaaaaaaaaare lyst på parmaskinke med cherrytomater, oliven og fetaost, så hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg hylt innpå *grine på nesa*. Med et glass rødvin på sida ;o)
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 er hjemme alene i kveld eg og. skal lage taco;) så har vi restene i morgen. sambo skal i bursdags fest i kveld.
Poteto Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 eg trur eg skal lage en liten skål med pasta salat med hviltøksbaguetter..
Mammapudding Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Jeg pleier å lage meg pariserpizza når jeg er alene:) Tar en baguett og deler den i 2. Smører på tomatsaus, steker kjøttdeig og blander med tacosaus(ikke krydder), har på hakkede tomater, rødløk, litt hvitløk, mais og masse ost på toppen..så steker jeg den i ovn på 200 grader til osten er smeltet..nyyydelig:) Du kan jo klæsje på hva du vil alt etter hva du liker og har i hus:)
mamma >to gull Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Noe som er veldig enkelt og godt når du er alene er nachos! det skal vi ha idag nemlig:) Legg nachochips utover en middagstallerken og ha over kjøttdeig som du har stekt med tacokrydderpose,mais og purre.Strø over masse ost og inn i ovnen i noen minutter til osten er smeltet. Driiit digg!))
Lillesnuppis Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Skulle egentlig lage cabare i dag, men latskapen er så stor i dag å jeg har litt reisefeber så da blir det Prior sine kyllingvinger med hoff pommesfrites krydder over, potetsalat og salat med dressing til. Åsså fersk loff. å masse av den berømte fun light appelsin safta som jeg har blitt avhengig av :-( Mannen har jeg kjøpt noen flasker øl til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå