Gå til innhold

Hva skal jeg ha til kose mat i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skal på utdrikningslag i kveld, og jeg skal kose meg etter at poden har lagt seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha Sheperds Pie med brød og salat til i dag i alle fall..

Skrevet

Taco her:)

Skrevet

Jeg får venninne på middagsbesøk (så jeg får i meg middag, hehe) og hun har med takeaway kinamat - biff ala sechuan; nam!

Ellers har jeg baaaaaaaaaare lyst på parmaskinke med cherrytomater, oliven og fetaost, så hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg hylt innpå *grine på nesa*. Med et glass rødvin på sida ;o)

Skrevet

Biff - ute

Skrevet

er hjemme alene i kveld eg og. skal lage taco;) så har vi restene i morgen. sambo skal i bursdags fest i kveld.

Skrevet

taco her og, med myke lefser.

Skrevet

eg trur eg skal lage en liten skål med pasta salat med hviltøksbaguetter..

Skrevet

Jeg pleier å lage meg pariserpizza når jeg er alene:) Tar en baguett og deler den i 2. Smører på tomatsaus, steker kjøttdeig og blander med tacosaus(ikke krydder), har på hakkede tomater, rødløk, litt hvitløk, mais og masse ost på toppen..så steker jeg den i ovn på 200 grader til osten er smeltet..nyyydelig:) Du kan jo klæsje på hva du vil alt etter hva du liker og har i hus:)

Skrevet

Noe som er veldig enkelt og godt når du er alene er nachos!

det skal vi ha idag nemlig:)

Legg nachochips utover en middagstallerken og ha over kjøttdeig som du har stekt med tacokrydderpose,mais og purre.Strø over masse ost og inn i ovnen i noen minutter til osten er smeltet.

Driiit digg!:)))

Skrevet

Skulle egentlig lage cabare i dag, men latskapen er så stor i dag å jeg har litt reisefeber så da blir det Prior sine kyllingvinger med hoff pommesfrites krydder over, potetsalat og salat med dressing til. Åsså fersk loff. å masse av den berømte fun light appelsin safta som jeg har blitt avhengig av :-(

Mannen har jeg kjøpt noen flasker øl til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...