Gå til innhold

Syns magen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er i uke 12 rundt der.. og fått en liten kul nederst.. hehe.. men ikke så stor så man kan ikke se at jeg er gravid når jeg har på klær eller no, eller ikke gjette seg til det hvertfall..

synes det noen tegn hos dere?

når er magen stor så man kan se at man er gravid?sånn ute blandt folk..

hehe.. gleder meg til den er sånn liten og søt mage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12+3 og ikke synlig på meg enda. Syns kanskje jeg har blitt litt breiere, men langt fra noen kul (blir ikke så flat som jeg pleier når jeg trekker inn magen). Forrige gang mener jeg at magen begynte å bli synlig rundt uke 15-16 - innen uke 18 hadde jeg jaffal tydelig kul. Men det som er litt gørr i starten er at den er søt når man står, men med en gang man setter seg ser den bare kvapsete ut, hehe...

Skrevet

Jeg er 13+3 i dag, og magen min har nesten vært synlig siden uke 5. Har fra før litt mage (ikke tjukk, men ikke skinny akkurat), så det er kanskje derfor. Tanken om tvillinger har slått meg, men får bare vente og se på ultralyd. Jeg kjøpte mammabukse i uke 8, og nå passer ikke olabuksene mine rundt magen lenger. Synd jeg er blakk, må jo har flere mammabukser snart.

Skrevet

ahh okei.. er nå ikke kjempe synlig her heller gitt.. hehe

da gleder jeg med til rundt uke 18...

Skrevet

Så tidlig tror jeg de aller fleste kun er oppblåst nesten. Hos meg var jeg vel skikkelig synlig gravid da jeg var rundtom 4,5 mnd. på vei;) Etter det så vokser den hurtig! Er nå 32+1 og nå kan INGENTING skjules! Hehe..

Skrevet

Termin i mnd-skiftet des/jan, min mage syns, søt liten kul. Magen kom tidligere i dette svangerskapet enn det forrige, selv om jeg er normalvektig/tynn:)

Trodde helt sikkert det var tvillinger, men der tok jeg feil

Skrevet

jeg er 16 uker og jeg har fått litt mage... har hatt liten mage siden uke 9-10 og når jeg var i uke 8 så passet jeg ikke buksene mine lengre..

Jeg venter nr 2 men samtidig så har jeg fått mage med at alt inni magen er blitt dyttet oppover! føler meg egentlig mer fet enn gravid

Skrevet

Jeg er 23 uker, og magen min er langt fra tydelig gravid... Var på fest i går, og da fikk jeg tusen spørsmål om når jeg skulle vise at jeg var gravid :-) Så når magen kommer er veldig individuelt :-)

Skrevet

har du gutt eller jente nå?vet du hva du får denne gangen?

Skrevet

Jeg er bare i uke 6 ennå, så det viser ikke nei. Sist gang var jeg langt over halvveis før det viste, men regner med at magen kanskje kommer litt før denne gangen.

Skrevet

Er 28 uker på vei så min synes ganske godt nå ja :) skikkelig gravidmage!

Men sist på denne tiden så jeg bare litt småtjukk ut.

Skrevet

eg er 15 uker og det viser godt.. fikk fort mage forgje gang og.. og det er ikke luft eller oppblåst på noen måte.. eg kjenner godt livmore og det har eg gjort noen uker.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg går med mitt første barn og er i dag 23+4 på vei. Det kommer litt an på hva jeg har på meg om hvor godt ser at jeg er gravid, og ikke bare har fått litt mer mage. Selv merker jeg det jo veldig tydelig, men tror ikke vanlig forbipasserende tenker på det nei. Men merker også at magen vokser mye for tiden, så ting skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...