Gå til innhold

baby pute eller ikke?

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er usikker på dette...

ska dere ha pute til babyen?

i sverige har de forsket på at de er bra at ha en baby pute til barnet men vet ikke hva som er vanligt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmoren min anbefaler iallefall å bruke en liten pute,

Skrevet

Har hørt både de som anbefaler det, og de som sier man ikke skal ha det.. Så er litt usikker selv. Har kjøpt en liten pute, men ikke sikker på om jeg skal bruke den ennå.

Skrevet

Null pute her. Kan heller ha det når baby blir mye større;)

Skrevet

Har en liten pute, men den er veldig veldig tynn!

Skrevet

ja jeg tenkte kjøpa en tynn liten pute,så får vi se om jeg bruker den...

Skrevet

At babyer ikke skal ha pute er noe alle vet, men de siste årene har det begynt å bli litt avleggs regel. Flere og flere fagpersoner går over til å anbefalt en tynn hodepute for å få bedre sirkualsjon rundt hode og nakke, og for å forebygge flatt bakhode.

Hadde pute fra starten til hun på 1.5 år og skal ha det til babyen også.

Skrevet

Har faktisk en bitte liten tynn pute nå. Tror jeg hadde det til minstemann, siden den lå her...

Men den er så tynn at det syns jeg ikke gjør noe. Ikke tal om at jeg skal ha en større :)

Skrevet

det følgte med en pute ilag med 80@100 dyna , så lurer på om jeg skal bruke den eller ikke.

Skrevet

Nei. Hadde det ikke sist, og kommer ikke til å ha det nå.

Skrevet

Har ikke tenkt å bruke pute. Babyen skal sove på lammeskinn som jo er ganske mykt. Tenkte jeg bare skulle bruke putevaret for å beskytte skinnet mot gulping.

Skrevet

Jeg har en liten tynn babypute som jeg har brukt til de to andre. Skal vaske den og ha den tilgjengelig så får jeg se hvordan denne baby`n vil sove!

Skrevet

Har pute fram til babyen begynner å snu seg, da er det slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...