rosalilla Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Er 6+4 idag, og fikk ei blodstripe i utfloden da jeg tørket meg.. Noen ideer om hva det kan være? Mest sannsynlig at embryoet ikke lever lengre??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei :-) Må ikke tænke d værste me engang :-( Har du hadd sex siste dagan? evnt hard avføring? Kan være mange grunna til at du blør, endel av dem e ufarlig :-) Men om du ikke har smerter å alt e bra ellers, ska du se at d kommer til å gå fint :-) Nu e d jo hælg, men om du tar kontakt me lægen/jm på mandagen å ber om tidlig ultralyd pga blødning så vil dm kunne se kor blødninga kommer fra å ka som har skjedd! Lykke til så mye :-) det vil som oftest gå bra!!
Linn...*Førstegangs* Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Dette er som å høre meg selv! Jeg ringte helsetjenesten og var helt fortvilet fordi jeg hadde en svak blodflekk i trusa for noen dager siden. De beroliget meg og sa at de første to månedene var det veldig vanlig å blø litt. Det var kun grunn til bekymring hvis det kom noe ut sammen med blodet, eller hvis jeg blødde mye. Så ta det helt med ro, det er sikkert ingenting galt!
n_baby Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Det er helt normalt, du har sikkert merket at du blør mye lettere i munnen enn vanlig også. Slik er det også med slimhinnene i kjeden. Hvis fosteret dør vil du blø MYE, som om du har mensen eller mer også. Ingen grunn til å be om ultralyd pga blødning når det er snakk om så lite blod.
rosalilla Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 Åh, det var noen betryggende svar.. Men har hatt en ma før, og da blødde det også ørlite grann idet embryoet døde tror jeg.. Gikk med d dødt inni meg i tre uker før det begynte å blø mye og det kom ut.. Litt skeptisk fremdeles.. Er livredd det samme skal skje igjen.. Men har jo hatt et vellykket svangerskap også:-) Er jo mest sjans for at det skal gå bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå