*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Da var det lørdag igjen da. Og dette har jammen meg vært litt av en natt. Først var jeg på legevakten 20.30 igår, for hadde fått astma anfall og klarte nesten ikke puste. Fikk noen medesiner der, og ble bedre. Kom hjem igjen, og Morten reiste til Kragerø. Rundt klokken 22 ble jeg værre igjen og fikk skikkelig vondt, og tårene bare spruta. Ringte Morten og han ringte videre til ambulansen. De kom hit etter 10 min. Fikk roet meg ned og ble sendt til legevakta enda engang. Morten kom også hjem igjen. Fikk en sprøyte i armen på legevakta og den hjalp heldigvis. Fått resept på noen tabletter og ventoline. Idag er pusten bedre, men ikke 100% bra. Håper det ordner seg, for ble skikkelig redd igår. Morten å stakkar.. Så 2 astma annfall på en kveld/natt er mer enn nok.. Er jo skikkelig skummelt
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 uff, godt det gikk bra,da.. skremmende greier!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Ja er skremmende greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå