Gå til innhold

Dere som vannet har gått på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt en helt normal dag på forhånd? eller har dere merket at "I dag er det noe annerledes"?? og når evt gikk vannet deres?? er førstegangs så jeg syntes dette er spennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forvarsler for min del ihvertfall. Kom som en overaskelse 3 uker før termin.

Skrevet

Jeg har hatt vannavgang begge gangene og har ikke fått noe forvarsel. Ene gangen var 3 uker før termin og andre gangen var ei uke på overtid...

Gjest Mothertotoo
Skrevet

Heisann,første gang gikk vannet om morningen da jeg sto opp.skjønte ingenting..d bare sildret nedover bena..;o) Trodde jeg tissa meg ut. Men det kom sånn litt, og litt utover dagen. andre gang gikk det på benken til jordmor..gikk i to dager med vannavgang. Ble så sendt på sykehus for å sette igang. Det kommer uten forvarsel..ihvertfall til meg.

Skrevet

Morsomt å høre fra andre:) skummelt da når det kan pluselig bare gå.. selv ble jeg født 7 uker for tidlig, så blir spennende nå som jeg også nærmer meg slutten:) Tusen Takk jenter:)

Skrevet

Ingen forvarsel. Reiste meg opp fra en stol, og plopp så rant det nedover beina. Første tanke var "Hjelp, kjente ikke jeg måtte på do nå" Da jeg satt på do og det sildret og rant kom tanken på at dette er nok vannet som går. Når vannet går kan en ikke "klippe" av strålen som en ellers kan når en tisser.

Skrevet

Når jeg tenker tilbake så var dagen litt rar. Vannet mitt gikk på mandag (4. august). Følte meg stinn, hadde litt magesmerter, problemer med å reise meg og sette meg. Vannet gikk med et poff når jeg satte meg ned.

Skrevet

Jeg hadde litt flax ved første fødsel.

Stod i dysjen om morgenen og kjendte et "popp" i magen,

Da jeg skrudde av dysjen fortsatte det og sildre vann, gikk noen sekunder før jeg skjønte at det var meg det kom fra.

Gikk utav dysjen med et håndkle mellom bena og ropte ned til svigermor om hjelp.( samboeren var på jobb) Hun kom med en tena lady ;-D

Tok flere timer før riene ble merkbare.

Skrevet

Jeg hadde ikke noen forvarsel, men vannet gikk kl 10 om morgenen. Satt på do så ingen krise

Natten var litt rar

Hunden min fant ikke roen helt og klarte å stikke ut døren en gang og slenge meg i veggen to ganger for så å stikke av rare jenta mi:)

Det var sommer og utrolig varmt, men denne natten begynte det å regne og blåse noe helt forferdelig. Jeg våknet og løp ned å hentet inn klesvask og fikk markisen inn (ikke typisk meg å gidde å gå ut av sengen midt på natten.)

Så jeg tror egentlig hunden min merket det var noe på gang.

Vannet gikk 4u ker før termin og det gikk 41 timer før riene kom,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...