Gå til innhold

Jeg kjeeeeeeeeeeeeder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting jeg kan gjøre:

Vaske badet

Vaske bilen innvendig

Rydde soverommet og skifte på senga.

Vaske gulvene

Ting jeg gidder å gjøre:

Sitte på bim

Leke med babyen på 5,5 mnd

Spise litt nam-nam

Ekke greit gitt.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi - føler med deg :o) Her har gubben og snuppa reist på hytta med farmor for å få litt avveksling fra meg (haha), så jeg har huset for meg selv frem til barnetv i morra. Ting jeg kunne gjort; lese, se tv, surfe, vanne planter. Ting jeg gjør; surfer ;o)

6 uker hjemme uten noe å ta seg til begynner å "ta på"....

Skrevet

Men du har jo en god grunn til å ikke gjøre noe da! Jeg er bare lat... he, he... :-) Skulle ønske jeg kunne få være litt alene en dag også. Men det skjer aldri pga ingen kan passe babyen for meg pga hu tar ikke flaska og griner hos alle andre enn meg... :-(

Skrevet

jeg kjeder meg oxo.

skulle gjort masse husarbeid. men gutta er så sure at jeg får ikke gjort noe.

skal ut etter lunch da:O) eneste jeg har gjort er å vaske klær,tatt av senga,smårydda.

så sitter jeg her da hehe.

Skrevet

Fikk du forresten kommet deg på trening med barnepass her om dagen (eller var det noen andre *surrete*)?

Og lat har man lov å være - sjelden man er det _hver_ dag likevel ;o)

Skrevet

He, he... det var meg det også! Var der nede og snakket med dem og det virker trygt å la dem passe henne den lille tiden jeg kommer til å trene. Men hun sa at denne uka og neste så er det bare noe skolejenter som jobber i barnepassen, men etter det igjen så kommer det ei voksen dame som har jobbet i barnehage.

Var ikke helt komfertabel med å la noen ungjenter passe henne, men når hun vokse kommer tilbake så skal jeg ned igjen og snakke med henne... Tror det kommer til å gå helt fint :-)

Skrevet

Jeg sitter på jobb og kjeder meg!! Vært her siden klokka 8 nå.. og skal være her til klokka 4.. NULL ACTION her.. jeg døøør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...