framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Og skiller resultatet av det seg ut på en test i forhold til en "vanlig" graviditet?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Kjemisk graviditet er når du får positiv test, men får mensen omtrent til vanlig tid allikevel. Egget fester seg ikke ordentlig, men nok til at kroppen begynner å produsere nok hcg til at det slår ut på en test. De positive testene er ofte svake, og hvis man tester flere dager på rad, så blir ofte streken svakere og svakere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå