Ask blir storebror ;-) Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Noen flere med denne terminen? Synes "timingen" vår ikke var så veldig bra akkurat - frister verken å føde i romjula eller på nyttårsaften... Hi hi
mamma til 2 <3 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei! Har det på samme måte, bare jeg har termin 02.01.09, håper at jeg denne gangen går over terminen:P Forrige fødsel fikk jeg ei jente fire dager før.. Så har planlagt ei rolig jul, uten noe fet mat, bare ligge på sofaen å se film;) Morsomt!
Ask blir storebror ;-) Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Hei! Ja, det blir nok en rolig jul for meg også, med bena høyt hevet.... Var passe hoven i bena de 2 siste ukene ved forrige graviditet. Håper selv at jeg går over terminen - jeg gikk 5 dager over med førstemann. Så altså ingen umulighet! Kan hende vi møtes her inne i romjula vi da - passe fødeklare og "ensomme" mens resten av familien er i utallige juleselsskaper. Hi hi Bor du langt unna forresten? Jeg bor i Ski -Akershus.
mamma til 2 <3 Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Blir ikke mange juleselskaper her nei... Lenge siden du fikk førstemann? Jenta mi ble 3 i mai.. Hun gleder seg stort til å bli storesøster, hennes bekymring er hvis det blir en liten bror, det vil hun ikke ha. Så har prøvd å forklare for henne at det er ikke noe vi kan bestemme, det blir det vi får! hun var også med på ultralyd, og syntes det var en rar baby i magen Bor forresten på Helgeland, så et stykke unna ja...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Spennende dag å ha termin på da.. kanskje det er årets nyttårsbarn som ligger i magen din? får håpe dere alle får en fin juletid fordi om dere da går høygravide:) god unnskyldning til å slappe av i hele jula, og ligge med bena høyt og se på koselige julefilmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå