Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

by the way, ser du noe frieri i min fremtid?

Skrevet

Hei Monica! :-)

Beklager sent svar! Ja, får opp en del på deg... Virker som du er ei aktiv jente med mange jern i ilden. Når det gjelder frieri ser jeg det i fremtiden din, men ser din bedre halvdel som en mann som du må dytte litt på vei. Pass på å ikke mas, det holder med noe forklaring og hinting. Jeg mener at dere ikke skal gå over to år med prøving. Det kan like godt klaffe for dere nå plutselig. Om du velger å gjøre noen "tiltak" for at det skal klaffe, er det bra, men ikke overdriv dette. Vitamintilskudd og omega-3 ol skal være nok for deg. Jeg ser barn hos deg i hvert fall, en jente kommer først, jeg er usikker på hvilke kjønn den neste blir.

Beste ønsker fra Slisha :-)

Skrevet

tuuusen takk... veldig bra svar.. ja er ganske aktiv ja, driver og forbereder jaktsesongen nå

.. hehe.... gleder meg...

vi har pratet om ekteskap og er på samme side, men han har blitt brent før, så kan nok kanskje tenkes du har rett ang litt dytting.. hehe

jeg har akkuratt begynnt med litt vitaminer osv for og stabilisere litt syklus osv... så kanskje det klaffer snart da...

veldig morro og lese det du skriver, satte veldig stor pris på det'

takk

Skrevet

Takk for det! :-) Ja, vær spesiellt oppmerksom på dette med mas, for menn finnes det en fin linje der. Samtidig skal ikke du betale for at han er blitt brent ;-)

Lykke til på jakten! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...