Gå til innhold

Dere som har flere unger... ang svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns jeg har så mye mer/annerledes magesmerter denne gangen enn sist - er det "vanlig"? Forrige gang var det typiske strekkesmerter rundt livmoren, men denne gangen er det mer verk. Samtidig tåler jeg også utrolig lite trykk mot den delen av magen som er rett over skambeinet før det enten gjør mildt vondt eller jeg må tisse. Holder å bare trekke knærne opp mot magen (sånn at man får 90 graders vinkel på knærne) før jeg kjenner det (og det er ikke strammende bukser ;o). Er jeg ikke kvalm så har jeg vondt i magen føles det som... Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten bare 12+3 i dag...

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke vondt i magen/ livmorbåndene før helt på slutten med nr 2.

Men ellers var hele det andre svangerskapet mye tyngre... Mer kvalme, mer sliten etc

Skrevet

Synes det var veldig mye som var forskjellig på det første og det andre svangerskapet egentlig. ;)

Skrevet

Har to, fikk nr to for seks uker siden og selv om begge er jenter var svangerskapene ganske forskjellige på sitt vis. Hadde mye mer vondter som du beskriver siste gangen. Tålte ikke trykk eller press mot magen. Men til gjengjeld mindre plaget av bekkenet og mye kortere periode med kynnere. (Og fødselen var superkort denne gangen, men det er en annen historie! :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...