Kickie Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Det kan se ut som om det kommer en liten en i april. Fikk en svak strek (men ikke så svak at man må "lete" etter den) på test i dag morges. Tror ikke det helt har gått opp for meg. Tør ikke helt å tro det er sant enda. Tenkte å teste med en CB-digital på mandag. Bare sånn for sikkerhets skyld. Og når det gjelder symptomer hadde jeg heller lite denne måneden. Mye færre enn de andre månedene når jeg ikke har vært gravid:P Men har hatt: Færre pms-plager (mindre hissig enn vanlig) Vonde brystvorter i nesten 2 uker etter el. Vanligvis er de bare ømme i noen dager etter el. Og jeg spottet som vanlig. Trodde mensen skulle komme da jeg begynte å spotte på tirsdag. Men nå kan det jo se ut som om den har tenkt å holde seg vekke! Sender babystøv til alle sammen!
MilleMamma84 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Gratulere så mye Kickie! Møtes inn på terminklubben for april=)
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Gratulerer! Gleder meg til å følge med på hva som skjer videre ;o)
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Gratulerer til deg også! Men hvordan kommer man seg inn på terminklubben egentlig?
Kickie Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 På den gule kolonnen til venstre står det "Terminklubber". Trykk på den og finn den for april 2008.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå