Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 og jeg dro på jobb dagen etter. jeg var fra meg, men kunne ikke svikte folka på jobben heller.(?) er det mulig? det å selv skulle fortelle folk at jenta mi døde dagen før, helt jævlig. så tomt, mye gråt, totalt meninsgsløst. og klokka 7 våknet jeg, helt øm i hele meg, men med en visshet om at det bare var en drøm-en fæl drøm. ekkelt, håper jeg ikke sanndrømmer.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Og utrolig å tenke på at du kan bruke dette som en overskrift...!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Skjønner at folk bruker ekstreme overskrifter for å tiltrekke seg flere lesere altså, men dette her gikk for langt! TENK på de som faktisk har opplevd å miste barnet sitt, åpner denne tråden, og ser at det kun var en drøm! Fin for deg, men sikkert jævlig for andre ...
Crazy mama Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Herregud, er det mulig!?! Snakk om korttenkt innslag, helt for jævlig overskrift og tema. Get a life!!!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Dette er et verre innlegg enn hetsetrådene som har florert her inne...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Du kan ikke være frisk i hode,legge ut noe slikt,sykt skaff deg en psykolog eller noe tror virkelig du trenger det
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Utrolig dårlig valg av overskrift! Kjente jeg ble helt kvalm da jeg leste den, tenkte at noen "køddet" med dødt barn her, og det gjorde du faktisk nesten. USMAKELIG !!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 synes overskrifta di var fæl rett og slett. Trudde jo det jeg leste frem til jeg leste det var en drøm Ekkel du er..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 drømmer du om døden betyr det forandring.. å ja, helt ubrukelig overskrift!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 For en fæl, usmakelig overskrift. Jeg fikk faktisk vondt inni meg!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Må si meg enig med de andre her inne!! Det er lov å tenke LITT før en legger ut innlegg her, på et forum for blivende og nybakte foreldre... fysj..!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 For noen bedrevitere dere er... hun skreiv unnskyld i første svaret sitt.. okei, så tenkte hun seg ikke om, men dere trenger da ikke gni det inn.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 dette var bare skikkelig usmakelig, kjente jeg fikk frysninger ned over ryggen når jeg las overskriften. Hadde aldri fått meg til å skrive en sånn overskrift, huff
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #16 Skrevet 9. august 2008 herregud du må jo være dum , og ha mangel på oppmerksomhet! Noe så idiotisk! I tilegg tror du dette intresserer andre?
Opp og ned er like langt Skrevet 9. august 2008 #17 Skrevet 9. august 2008 Du burde rett og slett gå å skamme deg!!!!!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #18 Skrevet 9. august 2008 Hmmm, ble folk sure fordi de ikke fikk en tragisk historie å gråte over?
Opp og ned er like langt Skrevet 9. august 2008 #19 Skrevet 9. august 2008 Ble nok litt paff over at folk kan lage ei slik overskrift for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Syns det var langt over grensa for hva man tuller om, og det spesielt på ett forum for foreldre! Direkte smakløst!! Over totalt mangel på respekt for de som virkelig har mista 3-åringen sin! Ei jeg kjenner mista 3-åringen sin for få uker siden og jeg ble helt kald da jeg leste overskrifta med tanke på henne!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #20 Skrevet 9. august 2008 Hun skriver da unskyld. det er ikke altid man tenker før man poster. Det hjelper vel ikke at ørten skriver "teit overskrift"?
Opp og ned er like langt Skrevet 9. august 2008 #21 Skrevet 9. august 2008 Mulig jeg er trangsynt, men jeg syns ikke det holder.. Beklager.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #22 Skrevet 9. august 2008 Her inne skal de kose og klemme og helst sende blomster på døra skjønner du, så en unnskyldning hos kaklehønene her kan være en smule vrien......... Wirrah, hva ønsker du av HI da, at hun skal kysse dine sure tær? Get over it!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #23 Skrevet 9. august 2008 Hva mener dere at hun som skrev hovedinnlegget skal gjøre??? Hun har bedt om unnskyldning -er vel ikke så mye mer enn det man får gjort her inne. Jeg tror hun har forstått tegninga...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #24 Skrevet 9. august 2008 Enig med Småsporvinj gjeng på tryne! Slapp nå av litt, hun gjorde det ikke for å få oppmerksomhet, det var et lite øyeblikks ubetenksomhet! Ingen grunn til å ta helt av..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #25 Skrevet 9. august 2008 Hu ba om unnskyldning for helvete......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå