*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei snuppa mi<3 Lenge siden jeg har hørt fra deg. Hvordan har du det? Her går det så der. Var på legevakta 2 ganger inatt, etter astma anfall. Ikke noe moro. Litt bedre idag, så skal bare ta det med ro. Blitt gravid enda? ) Klem glad ideg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei vennen min<3 Uff, for en grusom natt du har hatt da! *Masse trøsteklemmer*. Håper at du slipper å oppleve det igjen! Hvordan er det med deg nå da? Jeg fikk TR i dag, blæ Men det går egentlig greit. Nå skal jeg i gang med pergo igjen + grysom sin kur:) Nå har jeg farget håret brunt igjen, jippi!! Så nå er jeg helt klar for bursdagsfest i kveld;) Har dere fortsatt prøvepause? Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Heii:o) Der var du jo.. Ja, det har vært litt av en natt.. Så du har meldt deg ut av nettby:o( Snufs. Går bedre med meg nå, for Morten har vært på apoteket og hentet andre medesiner til meg. Hva er hennes kur da? Hehe, moro på fest da. Håper du kommer hit om ikke så lenge da. Vi skal begynne etter jeg har hatt mensen denne mnd:) Klem glad ideg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Ja jeg meldte meg ut, for det var en slitsom fyr som skrev til meg det sekundet jeg logga meg på hver eneste gang:-S Så orka aldri være der inne. Så bra at det går bedre, det var snilt av Morten å hente medisiner til deg. Går det bra mellom dere? Så gøy at dere skal begynne prøvingen igjen:) Tenkt noe mer på utredning? Marius har sagt sånn ca. ja til å levere sædprøve hvis pegoen ikke funker denne mnd. Og i går sa han at jeg kommer til å få ring på fingeren snart;) Kuren er: 2 vitamin E kapsler 2 sink tabletter (tas av begge to) 2 wild yam kapsler 1 multivitamin 1 folsyre tas hver dag grysom ble jo gravid etter 35pp da hun tok den kuren + pergo. Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 Ja, det var snilt gjort av han:) Han var jo så redd igår. Går bra mellom oss ja. Han beviste igår at han virkelig bryr seg om meg:) OG det er godt å vite. Vi har tenkt på det, men vi må bare få litt mer penger i kassa først. Hehe. Så koselig at han vil fri snart da. Tihi.. Ja, det var jo litt å ta:p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Så koselig å høre snuppa, det er bra at han beviste at han virkelig bryr seg:) Utredningen er ikke så dyr hvis du går offentlig. Det er hvis dere på ha prøverør at det blir veldig dyrt, men det trenger dere nok ikke:) Begynner nesten å håpe på prøverør jeg! Vil ha baby i magen min!!! Haha, ja det er kjempemasse. Marius var helt oppgitt over meg da han så meg ta det i dag tidlig, hehe:P
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2008 Vil også ha baby i magen min. Fikk vite her om dagen at bestevenninnen min er gravid. Har termnin 9 februar. Snufs. Misunnelig ja..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Uff, det er aldri noe koselig å få høre at venninner er gravide. Venninna mi har termin 14. februar, og de har akkurat fått vite at det er en gutt, og har funnet navn osv. Jeg skulle sååå ønske at det var jeg som var gravid! Får håpe at det klaffer for oss før venninne våres føder i februar da! Synes at alle jeg skrev med på bim før har født eller skal føde snart jeg. Hun ene har til og med en baby på 5 mnd! Utrolig hvordan tiden flyr! Tenk at grysom har temin om bare noen dager, hun fortjener det virkelig da:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Ja og nå kommer jeg og ødelegger tråden deres...Moohhaahhahaah.. Nei, skal ikke være slem... Men dere siljene...Håper virkelig at det klaffer for dere...Dere fortjener det så veldig... Har sniklest litt og synes dere virkelig fortjener der.... Klem fra meg.... Unnskyld for at jeg blander meg...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Bare koselig at du blander deg!! Synes at du skal komme tilbake til bim igjen jeg. Savner deg! Tusen takk snuppa, du er så utrolig snill. Var så synd at jeg ikke rakk å bli gravid mens du var her inne, men kanskje jeg får nr 1 samtidig som du får nr 3? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2008 Hei.. Hehe bland deg du;o) Takk for det. Håpe det klaffer for deg å)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2008 Ja hu fortjener dt. Eller på en annen måte så fortjener ingen det mer enn andre;o) Så vi får håpe det skjer noe med oss snart. Hehe.. Tenkt på når du kommer nedover?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 *BabyCakes* har nesten akkurat fått baby hun:P For 5 mnd siden. Vi skravla sammen på "Mannen ikke klar" forumet for ca. 2 år siden. Når samboern hennes ble klar så ble hun gravid på første forsøk;) Noen som har det! Så jeg prøver å overtale henne til å overtale samboern sin til å prøve på en til når jeg blir gravid. For da kan vi gå gravide sammen til slutt:) Ingen fortjener det mer enn andre nei, men når man har prøvd så lenge som hun gjorde så er det ihvertfall helt fantastisk å tenke på at hun skal føde snart:) Jeg vet ikke helt enda. Har du snakket med Yvonne om det?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. august 2008 Ja har snakket emd Yvonne. Men hu visste ikke om hu ville komme. Pga det med Morten. Hu sa det til meg igår. Men håper du kommer alikevel da.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #15 Skrevet 12. august 2008 Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å dra alene desverre:( Hvordan går det med deg og Morten nå? Jeg synes det er utrolig dårlig gjort av han. Og av hele mitt hjerte så synes jeg at du fortjener mye bedre. Du fortjener en som er trofast, som respekterer deg, som virkelig elsker deg!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. august 2008 Å.. Okei.. Går bra.. Snakket godt sammen..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2008 #18 Skrevet 12. august 2008 Hei:) Måtte skrive til deg i en annen tråd og jeg;) Ble så glad da du skrev at grysom har født!! Har du snakket med henne? Hvordan går det med deg da snuppa? Det er bra at dere fikk snakket godt sammen. Du får bare si ifra hvis du vil snakke om det!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 13. august 2008 Nei har ikke snakket med hu.. Det går bra. Jo takk for det. Hadde bare håpet sånn på at dere kom:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå