bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Syns selv at dette virker litt for utrolig tidlig til å være sant. Men på morran i dag når jeg snudde meg fra ryggstilling til sidestilling, var det akkurat som om at jeg kjente noe. Det var andre gang på 2 dager. Nesten som en liten boble under skambenet på en måte...
Miss Dynamite Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 er vel kanskje mulig, men fosteret er liksom bare 8 uker gammelt så... ekstremt lite da..
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 kan være. bare rart det kommer akkurat der da. pleier ikke få luft der. har hatt endel luft også. disse var liksom litt annerledes, derfor jeg begynner å lure... Men mulig det.... er nok litt for tidlig å kjenne spark......
Fire småtroll Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Det er vel litt usannsynlig, ungen er jo ikke større enn det ytterst leddet på fingeren din, armer og bein tilsvarende små, så da skal det noe til å kjenne at den beveger seg... Men jeg skal ikke være for påståelig, noen sier de kjenner liv veldig tidlig, selv om jeg personlig automastisk tenker at det er innvollene som jobber når jeg kjenner noe der inn/nede. Jeg er 11 uker på vei og fjerdegangs.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Nei det tror jeg ikke du.. Det er nok mye luftbobler osv.. Mye som vrir seg nedi der;)
MintCondition Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Med et amrbyo som er 1-2 cm langt tror jeg NEPPE du kjenner spark i uke 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå